Skravletråd desember

Vaskemaskina får kjørt seg når mor finner ut at alt til babyen må vaskes... og enda har jeg ikke begynt på klær og bleier, egentlig bare ordna til vogna, som altså kom i hus i dag, for bagen vi bruker er gammel, så jeg vasket madrassen, det var litt styr å få den rett igjen da, for det er trekk over den og en madrass inni som hadde vridd seg skikkelig, men jeg fikk den tilbake tilslutt. Og så var det ullposen, jeg håper den blir tørr, jeg tok sjangsen på skånesentrifuigering på laveste hastighet, 400 omfreininger for å få ut LITT vann før den skulle begynne å tørke...

Jeg bør egentlig vente til over helga med å vaske bleier og klær og sånn, vi skal ha 2 ekstra unger her neste natt, så det blir litt heftig her i morgen tenker jeg, men vi får nå se hvordan det går. Jeg skal jo egentlig tømme kommoden først da, så det er plass til å gjøre av tingene... jeg bare... klær i fingrene etter å komme i gang...

Nettopp ferdig med siste del av troika konfekt. Ble 600 g også sjokolade boller som står i kjøleskapet. Neste på lista er pepperkake deig. Og orio konfekt til uka
nam nam nam :D Høres herlig ut med den troikaen ;)

Back
Topp