Så utrolig herlig! Hvor gammel er hun?vet de liker det de som får i år. Ene tantejenta jubla i taket og sov med genseren jeg gav henne i fjor vinter. Yndlingsgenserenså tipper hun blir glad i år og
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så utrolig herlig! Hvor gammel er hun?vet de liker det de som får i år. Ene tantejenta jubla i taket og sov med genseren jeg gav henne i fjor vinter. Yndlingsgenserenså tipper hun blir glad i år og
![]()
hoho, det kan jeg tenke meg tilJasnakket litt om det ista, og vi ble lattermild
![]()
ja. Den ser jegJeg også, er litt vanskelig på jobb da men![]()
Høres ut som gode skravlemuligheter i morgen kveldJada og jeg er innafor uansetter alene I morgen kveld også så det blir noen innlegg da også
![]()
hurra hurraHurra! Det er tacofredag!![]()
Heeeeii nybakte mammaenHalloooooooo![]()
nam nam namNettopp ferdig med siste del av troika konfekt. Ble 600 g også sjokolade boller som står i kjøleskapet. Neste på lista er pepperkake deig. Og orio konfekt til uka
Nei, det er bra sikkert. De er nok sjef en stund fremoverMhmkan ikke bestemme alt selv nå
![]()
Nei, det er julebord med mannens jobbEr det julebord, trodde det var kjæreste tur med mannen, jeg
Ja. Kan være greit i tilfelle det slår ut på magen. At man slipper det på kvelden når de er trøtt og vil soveJa, det var det jeg og tenkteer nok best sånn
![]()
Har egentlig ikke bestemt oss helt, skal filmesDa blir det nok ekstra stas! Skal dere fortelle henne det på en spesiell måte, eller bare si det rett ut?
Er endel i mars her ogsåDet er det.
Den og mars
Ble ihvertfall kort!!Du blir nok fjong og fin til turen tenker jeg![]()
Ja bør holde liksomHåper de gir seg snart! Som om ikke fødsel i seg selv er nok!![]()
Deilig å bli kvitt tørre tupperSkal bare klippe det som er slittsom er en del
langt hår og baby er en litt dårlig kombo
![]()
Da blir det vel greit tenker jegheeiii<3
det gjør det
Jooda ganske skeptisk...men nærmet seg henne mer i dag. Godtar mamma er opptatt
HahaJeg kommer fra rema 1000, rettere sagt en meget utplukket rema 1000..sto bak ei dame for å kjøpe pølse; hun tok alle 23 pakkene hun !!
![]()
det sier jeg ingenting på. Husarbeid tar på en litt sliten kroppTakk, det var en herlig følelse etter ha lagt I ro i snart 2 uker. Ble sliten etterpå da![]()
Lille sovedukka di!Fikk han heldigvis opp til slutt
Nå har han slokna på soffen hos oldemor og oldefar![]()