Hatt en skikkelig intensiv vokseperiode da, gjerne?Håper detjeg blir jo redd :/ ikke sant ... Jeg har hørt at livmoren min er langt opp på magen. Jm kjente den langt opp på tirsdag så er nok forklaring
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hatt en skikkelig intensiv vokseperiode da, gjerne?Håper detjeg blir jo redd :/ ikke sant ... Jeg har hørt at livmoren min er langt opp på magen. Jm kjente den langt opp på tirsdag så er nok forklaring
![]()
Ja, lengeHar hun mast om søsken før eller?
TakkFlinka! Da fortjener du sofaen igjen!![]()
Veldig deiligSikkert godt å være hjemme igjen
Hvordan har OJ reagert på lillesøster da?![]()

Livmoren kom opp i uke 7 så jaHatt en skikkelig intensiv vokseperiode da, gjerne?
Det kan jeg tenke megVeldig deilig
Ganske skeptisk, men ler av grimasene hennes. Nærmet seg henne mer i dag og kost henne litt![]()
Hei vakre deg ♡Halloooooooo![]()
Takk. Jada,gleder meg til å bli kvitt de helsikkens etterriene nåGRATULERER!!hva skal hun hete? Alt bra?

Da blir det nok ekstra stas! Skal dere fortelle henne det på en spesiell måte, eller bare si det rett ut?Ja, lenge![]()
Ikke rart det kjennes da nei!Livmoren kom opp i uke 7 så ja![]()
Uff, er de ille? For et aldeles nydelig navn!Takk. Jada,gleder meg til å bli kvitt de helsikkens etterriene nå
Sølvi Elisabeth![]()
Puster ut og holder utIkke rart det kjennes da nei!![]()
heeiii<3Hei vakre deg ♡
Håper det går fint med dere. Hvordan takler storebror jobben?![]()

Nei hva skal man si. Kommet jeg fra barsel i dag med snuppa så er rimelig lykkelig ja![]()
Det er bra! Plutselig så er det verste over.Puster ut og holder ut![]()
OHHH YESHun kom i rekordfart 2 des
![]()
Jeg syns det iallefall...men det kommer seg...Uff, er de ille? For et aldeles nydelig navn!![]()
Det smakte helt nydelig, nå har gubben fått nekt å gå i kjøleskapet til jeg flyter dem i morgenOhh nam!!
Håper de gir seg snart! Som om ikke fødsel i seg selv er nok!Jeg syns det iallefall...men det kommer seg...
Takk![]()