Skravletråd desember

Fy faen å glatt det er.
Hold på å kjøre av veien to ganger bare på den lille turen jeg var ute.
Fikk ikke tak i det jeg skulle ha og må på det andre sentret, med det får vente til mannen kommer hjem slik at jeg kan få bilen med piggdekk

Viktig med vinterdekk nå. Har hølja ned vann i hele dag. Så stoppet det og kulda kom ganske fort nå. Så greit å være forsiktig. Kjør forsiktig

Prøver så godt jeg kan :) er så støl i magen og krøker meg sammen. Noen smerter er så sterke som rier. Men alt fint igår så ikke noe farlig :) hadde aldri så sterke smerter med lille N :O
Får håpe det går over etterhvert som ting kommer på plass inni der. Mye som strekkes og flyttes på, men veldig unødvendig at du skal ha så vondt samtidig! Riesmerter hører til ved fødselen, ikke utenom.

Hallooooo....hvordan går det;)?
Hei :)
Ble en runde på føden i går pga lite liv og en del hodepine. Hadde veldig høyt blodtrykk.Heldigvis bedre i dag, men blir hyppige kontroller fremover. Vil passe på i forhold til svangerskapsforgiftning.
Alt bra med dere? :)
Hjemme igjen? :)

Hei skravledamer:) Hvordan går det med innlegg? Her har jeg alt annet å tenke på, så blir nok ikke store skravling av på meg;) Nå har jenta vår fått et navn. Endelig Klarte vi å bestemme oss! :D

Tusen takk for alle gratulasjoner forresten :)
Jeg er så glad for dere ♡
Får vi hørt navnet,eller er det hemmelig. Hvordan går det med storebror? :)

Hei :)
Ble en runde på føden i går pga lite liv og en del hodepine. Hadde veldig høyt blodtrykk.Heldigvis bedre i dag, men blir hyppige kontroller fremover. Vil passe på i forhold til svangerskapsforgiftning.
Alt bra med dere? :)
Hjemme igjen? :)
Godt du blir godt fulgt opp.
Alt fint her. Kommet hjem i dag formiddag hihi

Godt du blir godt fulgt opp.
Alt fint her. Kommet hjem i dag formiddag hihi
Sikkert godt å være hjemme igjen :)
Hvordan har OJ reagert på lillesøster da? :)

Får håpe det går over etterhvert som ting kommer på plass inni der. Mye som strekkes og flyttes på, men veldig unødvendig at du skal ha så vondt samtidig! Riesmerter hører til ved fødselen, ikke utenom.
Håper det :) jeg blir jo redd :/ ikke sant ... Jeg har hørt at livmoren min er langt opp på magen. Jm kjente den langt opp på tirsdag så er nok forklaring :)

Back
Topp