Helt korrekt...Hahajulepølsepåtilbudfredag?
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Helt korrekt...Hahajulepølsepåtilbudfredag?
![]()
Fy faen å glatt det er.
Hold på å kjøre av veien to ganger bare på den lille turen jeg var ute.
Fikk ikke tak i det jeg skulle ha og må på det andre sentret, med det får vente til mannen kommer hjem slik at jeg kan få bilen med piggdekk
Hallooooo....hvordan går detDet hørtes jo veldig godt ut
Begynner å bli sulten snart her også.
Bra med deg?
Helt korrekt...hehe
Nei hva skal man si. Kommet jeg fra barsel i dag med snuppa så er rimelig lykkelig jaJa, altbra hervært på besøk nesten hele dagen idag og vi
så nå ligger gubben og baby og sover
Med deg da?
hehe ja...greit å prøve være iallefallHihi
Her kunne vi hatt julemarsipanfredag..har stæsja skuffen fullmen taco føltes som et litt sunnere valg
![]()
Får håpe det går over etterhvert som ting kommer på plass inni der. Mye som strekkes og flyttes på, men veldig unødvendig at du skal ha så vondt samtidig! Riesmerter hører til ved fødselen, ikke utenom.Prøver så godt jeg kaner så støl i magen og krøker meg sammen. Noen smerter er så sterke som rier. Men alt fint igår så ikke noe farlig
hadde aldri så sterke smerter med lille N :O
Nei men hei! Hvordan går det? Er det kommet noen bebis?Halloooooooo![]()
HeiHallooooo....hvordan går det?
Jada og jeg er innafor uansettdagen er enda ung![]()
OHHH YESNei men hei! Hvordan går det? Er det kommet noen bebis?![]()

Hun kom i rekordfart 2 des
Jeg er så glad for dere ♡Hei skravledamerHvordan går det med innlegg? Her har jeg alt annet å tenke på, så blir nok ikke store skravling av på meg
Nå har jenta vår fått et navn. Endelig Klarte vi å bestemme oss!
Tusen takk for alle gratulasjoner forresten![]()
Godt du blir godt fulgt opp.Hei
Ble en runde på føden i går pga lite liv og en del hodepine. Hadde veldig høyt blodtrykk.Heldigvis bedre i dag, men blir hyppige kontroller fremover. Vil passe på i forhold til svangerskapsforgiftning.
Alt bra med dere?
Hjemme igjen?![]()
Jeg også, er litt vanskelig på jobb da menvar slik jeg klarte å holde kvalmen i sjakk. Måtte nesten småspise hele tiden![]()
Jaoj.. blir en skikkelig pølsefest![]()
Sikkert godt å være hjemme igjenGodt du blir godt fulgt opp.
Alt fint her. Kommet hjem i dag formiddag hihi
Takk, det var en herlig følelse etter ha lagt I ro i snart 2 uker. Ble sliten etterpå daså flink du er![]()
Håper detFår håpe det går over etterhvert som ting kommer på plass inni der. Mye som strekkes og flyttes på, men veldig unødvendig at du skal ha så vondt samtidig! Riesmerter hører til ved fødselen, ikke utenom.
GRATULERER!!OHHH YESHun kom i rekordfart 2 des
![]()