Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det gjorde vi også de årene vi reiste, men nå er vi hjemme i julen.Vi reiser bort i romjulen og blir borte til januar, så her pynter vi treet senest i midten av desember. Greit å få nyte synet av det et par uker hvertfall![]()
Tror nesten ikke norske flagg er å få tak i lenger.Pynter juletreet lille julaften. Vi feirer jul og nyttår borte, så har ikke eget tre i år. Litt synd, for har så utrolig mye fin juletrepynt, men men. Da blir d ekstra stas når tiden kommer at vi skal ha eget tre.
Noen som vet hvor man får kjøpt norske flagg til å ha på treet forresten?
Joda. De er å få tak i, men ikke til jul. Til 17. Mai derimot selges de mange steder sammen med lys, servietter rosetter, flagg og barnefløyter etc. Det har jeg kjøpt norske flagg på tråd til juletreet.Tror nesten ikke norske flagg er å få tak i lenger.lette land og strand rundt for et par år siden. Fant til slutt på et loppemarked.
Det var ikke dumt! De gangene jeg leita, så var det i juletidene. Vet du hvorfor de har slutta å selge til jul? Vet mange har spurt etter. Skal henvise dem til 17.mai nå da.Joda. De er å få tak i, men ikke til jul. Til 17. Mai derimot selges de mange steder sammen med lys, servietter rosetter, flagg og barnefløyter etc. Det har jeg kjøpt norske flagg på tråd til juletreet.
Aner ikke hvorfor de ikke selges til jul, men jeg fant til 17. Mai og tok med meg to pakker, så nå har viDet var ikke dumt! De gangene jeg leita, så var det i juletidene. Vet du hvorfor de har slutta å selge til jul? Vet mange har spurt etter. Skal henvise dem til 17.mai nå da.![]()
Slettes ikke dumt, skal gjøre det samme til våren, så jeg har i reserve.Aner ikke hvorfor de ikke selges til jul, men jeg fant til 17. Mai og tok med meg to pakker, så nå har vi![]()
Tror nesten ikke norske flagg er å få tak i lenger.lette land og strand rundt for et par år siden. Fant til slutt på et loppemarked.
Ja, de er jo en del av min barndomstradisjon iallefall.D er trist altså. Norske flagg syns jeg hører med..