Når pynte juletreet?

Lille julaften her også. Men har vel hendt seg vi har vært tidligere ute og :-)

Vi pynter første feriedagen i jula... I år blir det 18 desember. Syns det er så kjedelig at det står oppe så kprt tid :) er jo så koselig med juletre :)

Vi finner en dag det passer, mens jeg ordner kalenderen, for ungene får en kule til treet den dagen. I år er det 20.12

Vi reiser bort i romjulen og blir borte til januar, så her pynter vi treet senest i midten av desember. Greit å få nyte synet av det et par uker hvertfall :)

Vi reiser bort i romjulen og blir borte til januar, så her pynter vi treet senest i midten av desember. Greit å få nyte synet av det et par uker hvertfall :)
Det gjorde vi også de årene vi reiste, men nå er vi hjemme i julen.

Vi pynter treet lillejulaften. Det har vært tradisjon helt fra jeg var barn og den har jeg fortsatt med eget barn :).

Pynter juletreet lille julaften. Vi feirer jul og nyttår borte, så har ikke eget tre i år. Litt synd, for har så utrolig mye fin juletrepynt, men men. Da blir d ekstra stas når tiden kommer at vi skal ha eget tre.

Noen som vet hvor man får kjøpt norske flagg til å ha på treet forresten?

Pynter juletreet lille julaften. Vi feirer jul og nyttår borte, så har ikke eget tre i år. Litt synd, for har så utrolig mye fin juletrepynt, men men. Da blir d ekstra stas når tiden kommer at vi skal ha eget tre.

Noen som vet hvor man får kjøpt norske flagg til å ha på treet forresten?
Tror nesten ikke norske flagg er å få tak i lenger. :( lette land og strand rundt for et par år siden. Fant til slutt på et loppemarked.

Gubben har sagt at det må bli lille julaften her :P jeg sier good luck. Når vi skal ha jul må det nok bli litt før mener jeg. Har jo tusen ting å gjøre på lillejulaften. Så jeg slipper å stresse så på julaften :P

Vokst opp med lillejulaften, men i år pynter vi det når bonusgutten kommer i neste uke :D første gang med eget tre og har så mye fin pynt :)

Tror nesten ikke norske flagg er å få tak i lenger. :( lette land og strand rundt for et par år siden. Fant til slutt på et loppemarked.
Joda. De er å få tak i, men ikke til jul. Til 17. Mai derimot selges de mange steder sammen med lys, servietter rosetter, flagg og barnefløyter etc. Det har jeg kjøpt norske flagg på tråd til juletreet.

Joda. De er å få tak i, men ikke til jul. Til 17. Mai derimot selges de mange steder sammen med lys, servietter rosetter, flagg og barnefløyter etc. Det har jeg kjøpt norske flagg på tråd til juletreet.
Det var ikke dumt! De gangene jeg leita, så var det i juletidene. Vet du hvorfor de har slutta å selge til jul? Vet mange har spurt etter. Skal henvise dem til 17.mai nå da. :p

Det var ikke dumt! De gangene jeg leita, så var det i juletidene. Vet du hvorfor de har slutta å selge til jul? Vet mange har spurt etter. Skal henvise dem til 17.mai nå da. :p
Aner ikke hvorfor de ikke selges til jul, men jeg fant til 17. Mai og tok med meg to pakker, så nå har vi :-)

Aner ikke hvorfor de ikke selges til jul, men jeg fant til 17. Mai og tok med meg to pakker, så nå har vi :)
Slettes ikke dumt, skal gjøre det samme til våren, så jeg har i reserve. :)

Back
Topp