Når pynte juletreet?

Pynter det på kvelden lille julaften. Da kommer resten av julepynten opp også. Blir så fort lei av å ha tre i stua og nisser over alt, så hadde vi pynta tidligere hadde jeg vært lei jula lenge før jula egentlig starta :p

Lillejulaften på kvelden :) Men nå syns jeg egentlig det er godt å få det ut etter bare en liten stund, så passer meg egentlig bra :P

Tror det blir neste helg. Har satt opp pynten veldig tidlig. Det blir pyntet tidligere og tidligere, siden butikkene starter jula så tidlig. Men jula er ute første eller andre nyttårsdag så.

Vi lagde ny tradisjon med å pynte treet på santa lucia. Rett og slett så vi skal få tid til å nyte det før det må ned igjen. :)

Egentlig lillejulaften men jeg synes det er koselig et par dager før:D

Vi pynter lillejulaften:)

Jeg er oppvokst med at det blir pyntet 23, det syns mannen er sent så vi pynter det en eller annen gang mellom 15 og 20

Pynter det på lillejulaften. Vi skal ingen steder i jula, så blir hjemme og koser oss.

Pynter tre lille julaften på kvelden, må følge tradisjonen :)

Pynter huset med alt av julepynt 1.søndag i advent, MEN juletreet må vente til lillejulaften. Så tar vi ned 13.dag jul. Vil ha jul så lenge som mulig. Ser mange tar ned før nyttår, men det synes jeg er aaaaltfor tidlig :p

Lille julaften.

Som regel lille julaften, men de siste årene har vi pyntet det noen dager før julaften, slik at barn (og katt) år vent seg til at treet er der i noen dager før julaften. Greit å ikke rive treet helt på den store dagen :p

Back
Topp