Innsett i November

Testen i dag ble negativ... Dessverre! Skal ringe sykehuset senere, håper de ikke er sure at jeg testet en dag før hehe. Men har lyst til å komme meg på lista for fryseforsøk i januar eller februar om mulig...

Takk for støtten alle sammen :) gleder meg til kanelbollen ;) ;)

Testen i dag ble negativ... Dessverre! Skal ringe sykehuset senere, håper de ikke er sure at jeg testet en dag før hehe. Men har lyst til å komme meg på lista for fryseforsøk i januar eller februar om mulig...

Takk for støtten alle sammen :) gleder meg til kanelbollen ;) ;)
Det var trist :(
Må du ikke ta blodprøve i tillegg? Det må vi på riksen uansett hva hjemmetesten sier. De blir sikkert ikke sure for at du testet hjemme. De vet jo at vi er mennesker ;)
Satser på frys i januar for deg da! :)

Det var trist :(
Må du ikke ta blodprøve i tillegg? Det må vi på riksen uansett hva hjemmetesten sier. De blir sikkert ikke sure for at du testet hjemme. De vet jo at vi er mennesker ;)
Satser på frys i januar for deg da! :)
Ingen blodprøve her, rart med det men de ser ikke ut til å bruke det i Haugesund. Ikke på Hausken heller.

De var klare for frys i januar, blir i regulert syklus så jeg får gå på Progynova tabletter og Klexane (blodfortynnende) før innsett, og Klexane og Lutinus etterpå.

Lykke til dere som ikke har testet enda!!!

Ingen blodprøve her, rart med det men de ser ikke ut til å bruke det i Haugesund. Ikke på Hausken heller.

De var klare for frys i januar, blir i regulert syklus så jeg får gå på Progynova tabletter og Klexane (blodfortynnende) før innsett, og Klexane og Lutinus etterpå.

Lykke til dere som ikke har testet enda!!!
Litt deilig å slippe blodprøve også da. Jeg husker jeg følte det veldig unødvendig da jeg hadde fått mensen og visste helt garantert at det ikke gikk uansett.

Så flott du får komme igang igjen i januar allerede! :) Har stor tro på fryseegg :)

Å så spennende!! :) krysser alt jeg har for deg! Gler meg til oppdatering!

Takk!! :D
Ekstremt spent på testen i morgen.
Har kjøpt digital, så det blir ingen kjip tyding og synsing.
Det blir enten, eller, og det føler jeg er godt.

Ikke gravid :(

Den digitale er klar i sin sak.

Da har vi ett fryse-egg igjen på lur til neste forsøk.

Ikke gravid :(

Den digitale er klar i sin sak.

Da har vi ett fryse-egg igjen på lur til neste forsøk.
Ånei. Så synd :( hadde virkelig trua på deg denne gangen. Er neste siste forsøk? Eller har dere flere uttak igjen? Blir å prøve på nytt i januar for deg da, eller rekker du det før jul?
Negativ test her og :P men hadde ikke forventet annet. Så da blir det å nyte jula og vente til januar :)

Den offisielle testdatoen her er ikke før tirsdag, men har jo testet positivt i snart en uke.. I dag fikk jeg 2-3 på den digitale! Noe som stemmer overens om en teller -5 dager fra innsett pga blastocyst.. Da skal jeg være 4+2 idag.. Men i følge st.olavs er jeg bare 3+4.. Setter de meg frem på ul da? Skjønner ikke dette her! :p

Huff det var kjedelig. Det er lov å være lei seg, og så legge det bak seg og se frem til neste forsøk. Disse negative testene er såre. Men det fins fortsatt håp ;)
Neiii så trist :( bra at du har et fryse-egg klar da. Håper du kan få den i desember eller januar? Jeg tror det er mange som må gå flere runder, ikke gi opp!
Neei!! Det var ikke slik jeg hadde håpet! :( du har heldigvis både frys og ferskforsøk igjen :)

Takk jenter <3
Jeg hater å være lei meg, så prøver å fokusere på neste forsøk. Skulle jo ønske at vi får sette inn i slutten av desember, men er redd det ikke blir før januar.
Nå kan jeg hvertfall stå på slalom uten å være redd for å tryne og nyte alkohol i jula :)

Ånei. Så synd :( hadde virkelig trua på deg denne gangen. Er neste siste forsøk? Eller har dere flere uttak igjen? Blir å prøve på nytt i januar for deg da, eller rekker du det før jul?
Negativ test her og :P men hadde ikke forventet annet. Så da blir det å nyte jula og vente til januar :)
Takk <3
Håper det blir desember, men tror det blir januar. Hvordan blir det for deg? Vi får nyte jula ja! :)

Er heldigvis fortsatt på første offisielle forsøk :) Har hatt 1 fersk og 2 frys hittil. Nå er det siste frys igjen.

Dersom det ikke klaffer med siste fryseegg har jeg 2 ferske til (+frysebonus hvis vi er heldige) :)

Takk <3
Håper det blir desember, men tror det blir januar. Hvordan blir det for deg? Vi får nyte jula ja! :)

Er heldigvis fortsatt på første offisielle forsøk :) Har hatt 1 fersk og 2 frys hittil. Nå er det siste frys igjen.

Dersom det ikke klaffer med siste fryseegg har jeg 2 ferske til (+frysebonus hvis vi er heldige) :)
ja, men deilig om det blir januar så du får nyte julen da :) jeg hadde personlig droppet det i desember, mtp skuffelsen i romjulen om det ikke skulle gå.

viktig å se på det positive!! :) det er det som har fått meg igjennom avbrutt forsøk, totalfrys og en exu!
lykke til videre bubbly! det blir din tur ;) ;)

Takk <3

Tviler på at vi rekker desember. Neste el vil være midt i juleuka. Så da blir det januar neste gang istedet :) greit å slappe av i jula egentlig!

Den offisielle testdatoen her er ikke før tirsdag, men har jo testet positivt i snart en uke.. I dag fikk jeg 2-3 på den digitale! Noe som stemmer overens om en teller -5 dager fra innsett pga blastocyst.. Da skal jeg være 4+2 idag.. Men i følge st.olavs er jeg bare 3+4.. Setter de meg frem på ul da? Skjønner ikke dette her! :p
Hmm kanskje det er tvillinger? Har hørt at man får høyere HCG verdier (som er det de testene måler) ved tvillinger. Spennende!!! Gratulerer om det er en eller to så er det fantastisk!

Takk <3

Vi kjører på i januar vi. Da kan jeg nyte julen og slippe noen av mine selvpålagte regler ;) jeg tok et glass vin på julebordet i går likevel og det smakte godt hehe!

Bra du har hatt så mange fryseforsøk! Jeg tenker at deler av dette er en "numbers game", dvs du må prøve mange ganger og få statistikken på din side-- endelig og plutselig så klaffer det!

Ses kanskje i innsett i januar tråden noen av dere :)

Back
Topp