ikke sant.. kjøpemani. Glad jeg ikke er med på det..Ser ut som det er viktigst å få handlet mest mulig på tilbud nå.
Legger ut kvitteringer liksom
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ikke sant.. kjøpemani. Glad jeg ikke er med på det..Ser ut som det er viktigst å få handlet mest mulig på tilbud nå.
Legger ut kvitteringer liksom
Skulle hatt hus i mur! Minimalt med vedlikehold.Ja blir ju bara irriterad og førbannad nær eg ser det
Uten å våkne nnimellom?Min sover 19-07:00/07:30
Gleder meg sånn til å ha egne barn og feire julJa, det syns jeg ogsåtuppa syns det er like gøy
![]()
Jeg tror jeg vil være lite her fra 22.Jeg kan skravle lillejulaften. . Ellers blir det stille
god kveld. Her har vi bare vært hjemme og kost oss. Enn du?God kveldhva har dere gjort i dag ?
Vi må male hele huset til sommeren. Gruer meg!Skulle hatt hus i mur! Minimalt med vedlikehold.![]()
ble noen runder inn der :/Å nei stakkar:-(. Ikke kjekt. Håper hun sovnet greit igjen![]()
nei. Fikk den 2 mnd etter fødsel. Var virkelig ikke savnet.Uff savnar ikkje mensen asså . Kan bli borta længe længe
Har en del gjester i julen jeg.Det gjelder meg også.
Er mye borte i julen
Pinnekjøtt, pølse og ribbe.Hehe. Hva har du spist ?
godt veloppdratt mann. HahaDa er jeg tilbake, og mannen var forberedt.
Han kom med teen før jeg fikk satt meg ned![]()
Det går vel I reprise ?Nei ikke nå![]()
mannen som ordner?Gleder meg til å komme hjem til nyvasket hus i morgen
Det er braDet er veldig bra, nærmer meg 400 jeg
Åååååh. Misunnelig! Jeg elsker mat. Hihi.Pinnekjøtt, pølse og ribbe.
De to første på ikea, vel og merke.![]()
har ikke jeg fått med meg?:OJaer jo priskrig på gang
er billige på kiwi og
![]()
Høres fryktelig smart utJeg hr heldigvis en "regel" om å ikke kjøpe noe ved første tanke. Må gå noen runder. Så jeg kkke ender opp med fullt av spontankjøp
Vi og! Vurderer sterkt å leie noen til å gjøre det.Vi må male hele huset til sommeren. Gruer meg!
jeg ble borte med film og en urolig jente.Ganske stille her nå![]()