HHhaa begge 2 visst eg tenker efter. Mannen e sån att han spør gutten flera ganger ska me gå å legg oss. Eg sier nå e det leggetid.Gutten eller mannen?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
HHhaa begge 2 visst eg tenker efter. Mannen e sån att han spør gutten flera ganger ska me gå å legg oss. Eg sier nå e det leggetid.Gutten eller mannen?![]()
hohoh. Vi hadde vel fått noen merkelige blikk fra gubbene våreHaha de hade vart noet før mannen nær han Komt hem og hade sett det![]()
![]()
Ja, helt sant! Alltid noe å gjøre!Større hus me og men mer å vaska mer å rydda mer av allt liksom
Ohh send meg omg Va gøtt . Skiva med ost og sultaagurkJeg spiste kebab i 14-tiden. Det får holde med et par brødskiver tror jeg.
Kan få her. Har i kjøleskapet![]()
Det blir nok super for deg og komme litt ut jaNeida han sov borte første gangen når han var 7 uker hanmen kjenner det skal bli litt godt å være sosial etter leggetiden hans da
Å så deilig da! Må kose dere masse i helgen da![]()
Fredag: jobb, også på restaurant med kollegaer på kvelden (blir det nærmeste vi kommer julebord)Hva er planene for helgen?
Kanelbullar er og i hus!Så bra du er fornøydhva med kanelbullar?
![]()
ikke smultringer iallefall. Det gjorde jeg. Og samvittigheten kunne vært bedreJeg er sulten. Hva spiser man da? Har nettopp kjørt i meg 4 klementiner![]()
Ha en fin kveld og lykke til i morgen!Innom etter å ha levert samboer på avslutning med jobben og nå er det straks kveldsmat og stell.![]()
ja. Håper det ikke er så lenge tilJa, han gjør jo detuff, ja..gleder meg han er ferdig med det der
![]()
Hva er det for noe?men så var det den tålmodigheten og da![]()
Hahaha hade vart kul å prøva ut å bara sett en kokk derhohoh. Vi hadde vel fått noen merkelige blikk fra gubbene våre![]()
Ikke egentlig jeg heller! Men en sjelden gang går det bra! Hater å gå der med mannen. Han elsker ikea, så han bruker så laaang tid.Er ikke glad i ikea![]()
Sender overOhh send meg omg Va gøtt . Skiva med ost og sultaagurk
Oi, ja det skjønner jeg jo er hektisk for hamJeg dro faktisk hjem, er kaos for mannen hjemme alene med 4 kids mens jeg jobber -sååeh, hadde ikke samvittighet til det ;p
Ser for meg at det er akkurat slik det kommer til å bli her i husetHHhaa begge 2 visst eg tenker efter. Mannen e sån att han spør gutten flera ganger ska me gå å legg oss. Eg sier nå e det leggetid.
hahha. Den ser jeg. Var sånn det ble med vår. Tilslutt hadde vi brukt så mye penger på møkkabilen at vi skrota den og kjøpte en 2011 modellHoho, ja bilen holder denryker det noe mer på den nå så gidder jeg IKKE fikse den igjen
møkkabil..
Hjemma heldigvisHåper på detHvor skal dere være da?
god handletur daMiddag er fortært, lille U sover, ukesmeny er laget og handleliste er skrevet.
Snart skal jeg avgårde og handle samt hente pakker.
Men først litt tid her
Enig med degAha, siste innspurt da! Jobber du sånn lang vakt hele uka eller?
Ja, jeg syns jo det er mer behagelig å trykke på mobilen i sofaen, men det er jo bare meg da.![]()