Ha ha du skal ikke slappe avLitt stress er det, spesielt siden vi skal være hos mannens bror og hans familie. Jeg liker best å være hos min familie, da slapper jeg av. Skal jobbe 3 dager i romjulen, men ellers må jeg prøve å få slappe av litt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ha ha du skal ikke slappe avLitt stress er det, spesielt siden vi skal være hos mannens bror og hans familie. Jeg liker best å være hos min familie, da slapper jeg av. Skal jobbe 3 dager i romjulen, men ellers må jeg prøve å få slappe av litt
Fant du noen tilbud?Vært innom rema en tur,pakkene fant jeg ut kunne ligge på posten.
Mann og kb er på trening
Ja noen få en ikke så myeFant du noen tilbud?
Du lager så mye godtFredag: Gratinerte blåskjell
Lørdag: Biff med whisky saus, pommes frits og asparges
Søndag: Taco
Mandag: Kyllingvingeklubber med salat
Tirsdag: Fiskeboller
Onsdag: Svinekoteletter med appelsin og eple
Torsdag: Kokt torsk med bacon
Brødskiver kan være godt det ogsåJeg spiste kebab i 14-tiden. Det får holde med et par brødskiver tror jeg.
Kan få her. Har i kjøleskapet![]()
Jeg skal jo treffe dere da selvfølgelig, men det er jo bare kosHa ha du skal ikke slappe av![]()
He he får håpe detJeg skal jo treffe dere da selvfølgelig, men det er jo bare kos![]()
Me tar hver sin. Eg legger jenta han gutten. Men han e så flink å drøja det ut.Åjapappaen som har kontroll her også, hun spiser kvelds nå
![]()
Tror du noe annet?He he får håpe det
Det var detDu lager så mye godtJag har forelsket meg helt i gratinerte koteletter med ananas og baconost på. Var det ikke med deg jeg fikk oppskriften?
![]()
Gutten eller mannen?Me tar hver sin. Eg legger jenta han gutten. Men han e så flink å drøja det ut.
Ja eg syns alltid de e stress å vara meLitt stress er det, spesielt siden vi skal være hos mannens bror og hans familie. Jeg liker best å være hos min familie, da slapper jeg av. Skal jobbe 3 dager i romjulen, men ellers må jeg prøve å få slappe av litt
Det er blitt mannens favorittrett. Han maser om den ukentligDet var det
Den er fryktelig god.
Legger mange av oppskriftene mine ut på
http://musemorsinlilleverden.blogg.no/
Håper på detJa eg syns alltid de e stress å vara me
Mannen familj. De e så stressede familj .
Får hoppas du får hvila deg litt da
Neida Gjør ikke dtTror du noe annet?![]()
Det er braNeida Gjør ikke dt
men så var det den tålmodigheten og daØving gjør mester![]()
Her er vi i leggingen av vår. Urolig ikveld. Så spent på hvor lang tid det tarNå bar eg her inne igjenhar precis lagt minsten i seng
![]()