Spisestol...

I

Ingenbruker

Guest
Hva tenker dere babyen skal sitte i når resten av familien spiser middag? Har sett på stokke serien med newbornseat men klarer ikke bestemme meg for om dette er nødvendig fra starten?

Har også sett på denne fra babydan, noen med erfaringer?

ImageUploadedByBV Forum1449133755.590421.jpg
 
Vi har Stokke tripp trapp med newborn setet. Hadde det sist, og det var gull verdt!
 
Med eldste brukte jeg kun babybjørn vippestol og hadde henne på fanget. Brukte tripp trapp fra stokke fra hun kunne sitte selv.

Denne gangen har jeg påkostet newborn til tripp trappen.

Tenker begge deler funker. Klarte meg fint uten sist, men du må ha en stol på sikt.
Hvis du da ser for deg at dette blir tripp trapp fra stokke, så får man jo et brukt baby sete som hører til på finn for maks 500,-
 
Tripp trapp med newborn setet!:) har vært avhengig av den fra begynnelsen og er det fortsatt og kommer nok til å være det flere år fremover også:p
 
Kommer nokntil å kjøpe brukt tripp trapp på finn, med nyfødtsetet. :)
 
håpe på tilbud på tripptrapp før jul da :p syns de en vanskelige å finne brukt, de kan jo brukes i mange år ;)
 
her blir det tripp trapp med newborn setet ;)
Får låne newborn, så vi har bare måttet kjøpe selve stolen med bøyle, men det hadde vi uansett måttet gjøre, for vi tror behovet for den stolen ville kommet før jul/bursdag så vi hadde ikke kunnet ønske eller få den i gave sånn sett.
 
håpe på tilbud på tripptrapp før jul da :p syns de en vanskelige å finne brukt, de kan jo brukes i mange år ;)
Jeg føler det nesten renner over av dem på finn! :p men nå er ikke jeg fremmed for å pusse de ned og male dem og sånn da.
 
Jeg føler det nesten renner over av dem på finn! :p men nå er ikke jeg fremmed for å pusse de ned og male dem og sånn da.

Ja men passer newbornseat osv på alle da? Syns mange av de ser eldre ut og da passer vel ikke tileggsutstyret?
 
Ja men passer newbornseat osv på alle da? Syns mange av de ser eldre ut og da passer vel ikke tileggsutstyret?
Passer dersom de er nyere enn 2003. Men de sier og at på de eldre, så vil du ikke få klikka dem på, men de vil sitte godt fast fordet og være ufarlig å bruke. :) aldri prøvd selv da, men har hørt flere si det. :)
 
Passer dersom de er nyere enn 2003. Men de sier og at på de eldre, så vil du ikke få klikka dem på, men de vil sitte godt fast fordet og være ufarlig å bruke. :) aldri prøvd selv da, men har hørt flere si det. :)

Stemmer. Min stol er fra attenhundreogsteinøks..og den klikker ikke, men sitter stødig og fint fordet :)
 
Så da går det fint å kjøpe en eldre en på finn da? Hadde jo vært perfekt :)

Jada, bare det følger med bøyle. For de nye bøylegreiene passer ikke uten modifikasjoner.
 
håpe på tilbud på tripptrapp før jul da :p syns de en vanskelige å finne brukt, de kan jo brukes i mange år ;)
Det er tilbud på tripp trapp stol og alt tilbehør hos babyshop nå, gjelder til julaften! ☺
 
Lurte på å kjøpe newborn seat til stokke, men er usikker. Har jo vippestol... Er ikke sikkert det er nødvendig å ha barnet der når vi spiser, kan jo hende det sover. Det ser jeg etterhvert.
 
Hvor får man kjøpt nyfødt sete? :) Var jo en smart løsning. Koselig å få de litt opp i høyden med oss andre :)
 
Vurderer å kjøpe newborn sete, har tripp trapp
 
Back
Topp