Spisestol...

Her blir det tripp trapp med newborn sete :)
 
Vi får stokke tripp trapp med newborn seat til jul, du kan gjøre så mye med den stolen, bygge om og ordne, derfor valgte vi den
 
Vi kjøpte tripptrappstol og newbornset på babyshop på mandag :) Tilbud på både stol (1099kr) og sete (559kr) frem til jul. Og uten at vi visste det på forhånd var det "cyber monday" der man fikk 250kr i rabatt ved kjøp over 1000kr, så fikk jo kjøpt stolen til 850kr :D
 
Kjøpte Stokke tripp trapp stol på babyshop.no i dag, nedsatt til 1099 kr, gratis frakt :) skal prøve å finne et fint brukt newborn sete på finn.no.
Hadde egentlig ikke tenkt å kjøpe pga høy pris, men har 2 venner som nylig fikk barn og begge sa jeg burde kjøpe det :) var noe de brukte myyye, og de varer jo i mange mange år.
 
Tenkte egentlig ikke kjøpe, men ser jo så mange som er fornøyd med Stokke. :)
 
Newborn setet, I love it! :)
 
Jeg syns at selve setet blir så mye større / romlige på Stokke steps enn på Stokke tripp trapp, men jeg ser ar de fleste kjøper tripp trapp, er det bare vanesak, minner om barndom eller at det er fordi tripp trapp er på tilbud? ;)
 
Jeg syns at selve setet blir så mye større / romlige på Stokke steps enn på Stokke tripp trapp, men jeg ser ar de fleste kjøper tripp trapp, er det bare vanesak, minner om barndom eller at det er fordi tripp trapp er på tilbud? ;)
Syns det er finest stilmessig, samtidig som det er veldig praktisk :)
 
Jeg syns at selve setet blir så mye større / romlige på Stokke steps enn på Stokke tripp trapp, men jeg ser ar de fleste kjøper tripp trapp, er det bare vanesak, minner om barndom eller at det er fordi tripp trapp er på tilbud? ;)

Er nok mye minner i tripp trapp ja... Har ogsp titta på steps, syns den egentlig er mer praktisk. Men hvordan er prisen?
 
Jeg syns at selve setet blir så mye større / romlige på Stokke steps enn på Stokke tripp trapp, men jeg ser ar de fleste kjøper tripp trapp, er det bare vanesak, minner om barndom eller at det er fordi tripp trapp er på tilbud? ;)
Føler at tripp trapp har lengre holdbarhet i den forstand at den tåler til og med voksne. Kjenner mange barn som bruker tripp trapp helt fram til ca 13 års alder. Steps er også fin, men innbiller meg den må byttes ut fortere.
 
Føler at tripp trapp har lengre holdbarhet i den forstand at den tåler til og med voksne. Kjenner mange barn som bruker tripp trapp helt fram til ca 13 års alder. Steps er også fin, men innbiller meg den må byttes ut fortere.
Må byttes pga plastdeler?
 
Back
Topp