Spisestol...

Babybjørn vippestol
 
Dere som har brukt tripp trapp med setet, det kan brukes fra fødsel liksom? Med tanke på rygg og stilling?! :)
 
Dere som har brukt tripp trapp med setet, det kan brukes fra fødsel liksom? Med tanke på rygg og stilling?! :)

Ja det kan det... Spurte om dette i butikken, men er ikke anbefalt mer enn en middag da... :p
 
Jeg syns at selve setet blir så mye større / romlige på Stokke steps enn på Stokke tripp trapp, men jeg ser ar de fleste kjøper tripp trapp, er det bare vanesak, minner om barndom eller at det er fordi tripp trapp er på tilbud? ;)

Fordi min erfaring fra barnehage er at den ikke velter så ofte når barna blir større og bruker den som stige, og at den følger barnet såpass lenge.

For pen syns jeg ikke den er!

Har fått spørsmål om hvorfor vi ikke bare kjøper på IKEA, men de stolene gjør at barna blir så innmari avhengig av å få hjelp inn og ut av setet, mens tripp trapp trener motorikken når de begynner å klatre selv ;)
 
Fordi min erfaring fra barnehage er at den ikke velter så ofte når barna blir større og bruker den som stige, og at den følger barnet såpass lenge.

For pen syns jeg ikke den er!

Har fått spørsmål om hvorfor vi ikke bare kjøper på IKEA, men de stolene gjør at barna blir så innmari avhengig av å få hjelp inn og ut av setet, mens tripp trapp trener motorikken når de begynner å klatre selv ;)
Er det tripp trapp som velter mindre? ;)
Jeg bare tenker om at en nyere verson (steps) må alltid være bedre enn en gammel versjon?!)
 
Er det tripp trapp som velter mindre? ;)
Jeg bare tenker om at en nyere verson (steps) må alltid være bedre enn en gammel versjon?!)
Min erfaring er at det er sånn, selv om kanskje ikke alle syns det er det ;)

Alle må jo gjøre seg opp en erfaring, og jeg tror ikke at nyere alltid er bedre :)
 
Dere som har brukt tripp trapp med setet, det kan brukes fra fødsel liksom? Med tanke på rygg og stilling?! :)

Likestiller med bilstolbruk. Bruk fornuften...man sitter uansett ikke lenge og spiser :)
 
Back
Topp