NattaNå er det natta!
Er så lei av å være trøtt på jobb!
God natt alle sammen ♡
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
NattaNå er det natta!
God natt alle sammen ♡
Vet ikke.. Noe som plager magen min etter fødsel... Skal på sykehuset på sjekk.Ånei! Hvordan syk er du?
Her er det bare farmen på tapeten.![]()
ja. Trigger skravlelysta miDet er knallgøy![]()
Da er det jo ekstra kjektvar toppremien![]()
Ja, jeg syns det er kjempe godter colakaker godt?høres ut som en fin tradisjon
![]()
Begge delertopp 5 på oppdaterinen eller totalt på mnd?
Nei.. ble fult sykemeldt I mnd 5 sist...Såpass travelt?
Bra du gjør øvelser da!
Begynte i uke 12 hos meg også, hjalp ikke akkurat å stå så mye på jobb :/
Håper du slipper unna denne gangen![]()
De kommer bli kjekt før henneNtåh, så koselig! Tror mi jente har veldig godt av søsken hun og!
derfor prøver jeg å få meg en god start![]()
snakker med så mange nåHaha!
Fort gjort å dette av lasset ;p
Er det den nyeste?
når i desember er termin?Sært å si det, men nå hadde det gjort seg med noen skikkelige rier![]()
Stakkar litajeg gikk glipp av episodenvært inne endel ganger hos frøkna. Det klør sånn av vannkoppene at hun sover så urolig
Regner ikke med at det er cola i demJa, jeg syns det er kjempe godtkaramell aktig
![]()
Håper de finner ut hva det er fortNope, er ikke det..
uff. Håper de finner ut hva det er !Huff.. Hva var det med deg? Rester?
Legen mistenkte infeksjon, har fått behandling uten store resultater. Så nå lurer han på rester eller noe uvitent...
13. desember, så med min flaks så kommer han ikke før på julaftennår i desember er termin?![]()
god nattNå er det natta!
God natt alle sammen ♡
tror den er bare minutter unnaNår er neste oppdatering tro?
Vi tenkte å ha kokosmakroner, pepperkaker, peppekakehus, havreflarn, suksessterte og mulig en konfekt. Og kanskje sjakkruter. Blir også multekrem (plukka på egen tomt) og riskrem på julaften (samboeren liker ikke multer).absolutt ingenhva lager du?
Kan være?Regner ikke med at det er cola i demEr det bare pga fargen at det heter colakaker?