Da kan du kalle det treningBlir nesten litt svettHehe.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da kan du kalle det treningBlir nesten litt svettHehe.
Oi,det var godt å høre!!Seriøst?!800 innlegg siden jeg sluttet på jobb??
Dere er superflinke!!![]()
Stemmer det ja!Du hører til november eller?
Skjønner detPrøver å klare Tamara sin utfordring vet du![]()
Blir nesten litt svettHehe.
Dere er råPuh! Kjenner det i tomlene!![]()
Ah9+2, så er tidlig enda. Har ei i mars fra før så jeg gleder meg til å ha en på sommeren uten så mye klær![]()
Seriøst?!800 innlegg siden jeg sluttet på jobb??
Dere er superflinke!!![]()
Ja, til tider er det detAh! Bra liv på terminforumet?![]()
Haha, ikke jeg heller. Eller mulig jeg slår til meg colakaker. Og pepperkaker da,det er tradisjon med småsøskena mine og tuppa ♡absolutt ingenhva lager du?
Du har vel lov å være opptatt du ogsåSkjønner det
Jeg beklager at jeg ikke får bidratt mer for tiden...![]()
Så lenge tilrettelegging fungerer såpass bra, så er det jo greit! Man skal jo gå lenge hjemme etter fødsel, så kan være godt å holde seg mest mulig i jobb!Sterk vilje har jeg alltid hatt.
Legen ville 100% sykemelde meg lenge før jeg fikk 80%, hadde 60% en god stund først.
De på jobben var fantastiske til tilrettelegge.
Den uendelige ventetidenJa, til tider er det detDet er beldig moro, og så mange hyggelige damer
men nå har jo nesten alle på novemberforumet fått baby og er opptatte da
så er litt mindre der akkurat nå for tida. Er noen av oss som enda går og venter da
![]()
klarer du 100 per dag o mnd så er du der![]()
aldri sett denne før. Morsom er den ja![]()
Fant ingen grunn.. jeg har nok blod og blodtrykk :/Så bra!
Hva kommer svimmelheten av da?
Jeg hadde lav blodprosent gjennom hele sv.skapet med nr.2, så jeg jobba omtrent ikke i det hele tatt. Til tross for at jeg tok jerntilskudd så ville den ikke øke
Gjør vårt beste!Dere er rå![]()
Så spennende.Skikkelige maserier nå altså.. eller kraftige kynnere eller hva man nå enn velger å kalle dem. så nå har jeg begynt å ta tiden på dem![]()