Skravletråd desember

Jeg lurer på om lille U er syk igjen :(
Han var ganske tett i natt, men det løsnet etter jeg sprayet nesen hans med saltvann, og han som godt.
Først luren hans var også som normalt og han spiser som vanlig, men hen virker slapp og trøtt.
Vil bare ligge med smokken og kose nå
Huff, stakkar liten :(

Uff, høres ikke godt ut! Håper klippen går raskt, så du kan komme deg hjem og få lagt deg nedpå!
Takk, det håper virkelig jeg også. Lover godt sålangt :)

Tar meg en liten skravlepause mens jeg rydder kjøkkenet og vasker klær! Snakkes senere!

Uff så slitsomt! :(
Så rart at det praktiseres så forskjellig rundt! De to yngste guttene mine er født prematurt (uke 35 og uke 30), jeg fikk beskjed om at dersom jeg fikk til amming var det flott, men at det var mange som mista melka og/-eller slet med ammingen.
Med han som er født i uke 30 måtte jeg pumpe for å holde produksjonen oppe, han ble sonde matet i 3 uker før han var sterk nok til å suge selv.
Jeg klarte å få til ammingen med de tre guttene mine, men med snuppa som ble født i mai var det en kjempe utfordring i startet -jeg holdt på å gi opp. Hun hadde dårlig sugeteknikk så jeg endte opp med kjempe såre brystvorter :eek:

Amming er ikke verdt det dersom det går ut over psyken til mor! Babyen har mye bedre av å ha en mamma som ikke er lei seg!! ;)
oj. Du har hatt din dose tøffe tider du også. Amming er flott, og jeg håper virkelig jeg får det til på neste. For å slippe flaskestyret. Men å være mamma er viktigst. Hun trenger meg mer enn melka mi ;)

Back
Topp