Skravletråd desember

Jeg har definitivt en sprell propell av en jente. Dyne? Det sparker vi av. Omså i søvne. Kan ikke huske sist gang hun hadde på seg dyne mer enn 5 minutter når hun sov.. føtterne skal rett opp. Gjerne også når hun sover. Jenta mi er rar :p

Hehe, sånn er minste frøkna her også :p
Stikk i mot av broren på 3 år som kryper inni dyna når han skal sove

Sånn har det vært daglig i snart et år. Født var det lillesøster som våknet 3-16 ganger pr natt. Når hun plutselig fant ut at det var kult å sove på natta (11,5 mnd nå), da begynte 2 åringen å våkne med mareritt og det vil ingen ende ta. Holdt på hver natt i 2 mnd tid. Og hun bruker så sykt lang tid på å sovne igjen.
oj.. :O herlighet, for et styr dere har. Håper da virkelig det gir seg snart :O

Dere har flyttet siden i fjor altså ?
Ja, flytta i sommer. :) fra rogaland til vest-agder. Jeg er opprinnelig herfra. Pleier å være litt kaldere vintere her i sør. Vestlandsvinteren har en tendens til å blåse bort. :)

Eneste middagen som mannen MÅ lage selv, så jeg synes det er veldig greit å foreslå det når jeg ikke har lyst å lage middag. :rolleyes: er jo godt også da. :)
Hihi, da var det ikke så dumt :p

Ja, flytta i sommer. :) fra rogaland til vest-agder. Jeg er opprinnelig herfra. Pleier å være litt kaldere vintere her i sør. Vestlandsvinteren har en tendens til å blåse bort. :)
Da får vi krysse fingrene for kaldt vær med snø :D

Pause på krakken. Nå har jeg ryddet leker og klær og støvsugd nøye overalt. Må ha litt vann.

Pause er viktig! ;)
Må jo sørge for å droppe innom her i all vaskingen.
Måtte gjøre litt her også, men nå har jeg planta meg i sofaen igjen ;p

oj.. :O herlighet, for et styr dere har. Håper da virkelig det gir seg snart :O
Ja, det håper vi også! Det er liksom alltid en av dem:eek:
Den ene gangen begge sov, hadde bikkja fått i seg noe og kasta opp og tisset i buret.

Hun skravler ganske gjevnt med meg, så da må jeg gjøre en innsats. Vet ikke om jeg får tid:rolleyes:
Ja, hun gjør jo det :)
Husker vi lå ganske likt for noen mnd siden, og byttet plass ved oppdateringene :p

Det ser ut som en veldig bra start :)
Flink du er

Takk :)

Har jo tatt det som er lettest, nå gjenstår "bare" utfordringen -kle inn kaka i marsipan...
Tror ikke det blir så vanskelig å formen den heller, er jo ganske enkle former egentlig. Men å få marsipanen på, glatt og fin, ehheee ja det blir vanskelig :p

Pause er viktig! ;)
Må jo sørge for å droppe innom her i all vaskingen.
Måtte gjøre litt her også, men nå har jeg planta meg i sofaen igjen ;p
Har glemt å drikke vann!! Nå sitter jeg på gulvet foran vaskemaskinen.

Back
Topp