Skravletråd desember

Jeg har definitivt en sprell propell av en jente. Dyne? Det sparker vi av. Omså i søvne. Kan ikke huske sist gang hun hadde på seg dyne mer enn 5 minutter når hun sov.. føtterne skal rett opp. Gjerne også når hun sover. Jenta mi er rar :p
Syns det høres veldig normalt ut.

Jeg har definitivt en sprell propell av en jente. Dyne? Det sparker vi av. Omså i søvne. Kan ikke huske sist gang hun hadde på seg dyne mer enn 5 minutter når hun sov.. føtterne skal rett opp. Gjerne også når hun sover. Jenta mi er rar :p
Haha! Ikke tid til sånt tull. ;)

Syns det høres veldig normalt ut.
godt det da. Da ligger vel alle babyer uten teppe :p og med føttene i taket hele natta :p prøver å legge det over henne igjen, men da våkner hun bare. Så ofte blir det til at vi heller har mer temp på rommet og lar henne sove bare i pysj

håper jeg og :) kosebaby er herlig, men helst ikke grunnet sykdom. Vil jo ha de friske :)
Tenker at dersom han er mye syk nå får han trent immunforsvaret sitt og vi slipper denne masse syk første året i barnehagen når vi begge jobber.
Så lenge han bare er litt tett i nesen og slapp, men spiser, drikker, sover og lager bleier som normalt er det helt greit.
Ønsker han selvfølgelig frisk, men liker å se fordelen med ting :)

Haha! Ikke tid til sånt tull. ;)
hehe. Ja, dyne er visst bare tull. Skulle ikke tro at denne jenta kun sov innsvøpet i pledd når hun var nyfødt. Helst godt og tett rundt. :p

Hei og hopp :-D

Jeg har vært litt rundt om etter at ungene ble levert.

Europris for å handle inn til jobbens julebord, polet for en flaske sangria til julebordet, senteret for å få tak i en blazer, men den hadde de ikke hørt om selv om samme kjedebutikk på det andre senteret har den...

Jaja.

Så må jeg rydde litt og dusje flr osteopattime kl 14

Tenker at dersom han er mye syk nå får han trent immunforsvaret sitt og vi slipper denne masse syk første året i barnehagen når vi begge jobber.
Så lenge han bare er litt tett i nesen og slapp, men spiser, drikker, sover og lager bleier som normalt er det helt greit.
Ønsker han selvfølgelig frisk, men liker å se fordelen med ting :)
det har du et godt poeng :) jeg tenker sånn ift vannkoppene vi fikk nå. Så er det liksom gjort og slipper den sykdommen (sannsynligvis) når b.hageåret starter :)

Europris for å handle inn til jobbens julebord, polet for en flaske sangria til julebordet, senteret for å få tak i en blazer, men den hadde de ikke hørt om selv om samme kjedebutikk på det andre senteret har den...

Jaja.

Travel dag jo! Haha, er ikke alle butikkansatte som har hele oversikten nei. :p

godt det da. Da ligger vel alle babyer uten teppe :p og med føttene i taket hele natta :p prøver å legge det over henne igjen, men da våkner hun bare. Så ofte blir det til at vi heller har mer temp på rommet og lar henne sove bare i pysj
Du skulle sett min eldste når han var liten du.
Av med dynen, legge seg på tvers i sengen og beina ut mellom sprinklene.
HPIM1490.JPG

Ja, det hjelper jo! Her henger det én plakat på tavla sammen med de 20 andre plakatene, så hadde vært fort gjort å overse. :p

Sant nok, her hang de så jeg ikke klarte unngå dem

Men jeg fikk litt å skravle LANGE innlegg om på teminforumet da, ettersom det genererer en del interesse/nysgjerriighet, og jeg har mye tanker og ting å dele med dem, ang at jeg altså har planlagt hjemmefødsel igjen.

Men jeg fikk litt å skravle LANGE innlegg om på teminforumet da, ettersom det genererer en del interesse/nysgjerriighet, og jeg har mye tanker og ting å dele med dem, ang at jeg altså har planlagt hjemmefødsel igjen.
Siden du hadde så fin fødsel sist syns jeg du skal gjøre det :)

Jaja.

høres ut som du har fått gjort endel allerede idag. Føler meg nesten lat når alt jeg har fått gjort et to kopper kaffe og frokost fortært :p skravlingen tar over :p

Back
Topp