Jepp, vår har detHar deres bhg julefrokost ??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jepp, vår har detHar deres bhg julefrokost ??
uff. Dårlig idag?Kommet meg på jobb skulle ønske jeg var hjemme. Håååper denne timen gør fort.
Hun vet at de skal bort, men ikke at den ene er gitt bort. Men det tror jeg går fint, hun er mest glad I storpusen sinUff så trist
Vet vesla det?
blir så gira når det er så mye livFlinke dere er til å skravle![]()
håper vi får masse snø til julEr ikke så mye som faller her, men nok til at det blir litt hvitt på bakken![]()
takkHa en flott dag jenter
Her er det jobb!
hybelkaninene fjerner seg desverre ikke selvHusvask er jo alltid greit å få gjort danå skal vi på helsestasjonen
![]()
Jadaa blir det nok godt med en dupp etter jobb ja![]()
Ja, det hjelper jo! Her henger det én plakat på tavla sammen med de 20 andre plakatene, så hadde vært fort gjort å overse.Skremmende.
Her hang det masser av lapper på venterommet på helsestasjon og legekontor om at gravide burde ta den, så jeg fikk det jo med meg om jeg ikke hadde visst det også. Så jeg tok den
Svimmel er ikke bra.Svimmel. Fargen er nå satt inn. Pause i 20 min til. Så klipp. Satser på at det går fort.
Såpass jadet holdt ei stund. Nå er du gått forbi meg og jeg er på 3![]()
teller ned minuttene. Kom deg hjem å legg deg daJaheldigvis er det kun en kunde på planen. Satser på å være ferdig med henne innen 12.30
![]()
kanskje detSåpass jakanskje jeg nå inn å titte
![]()
Da har jeg forhåpentligvis tatt den siste glukosebelastningstesten i mitt liv! Gikk veldig greit, verdiene var nøyaktig like som første gang, så var absolutt godkjent.Urk, den glukosebelastningstesten smaker høgg!![]()
Jeg ble skikkelig dårlig da jeg tok den.
Håper testen er fin da!
Skal bake en 3D Olaf kake til 2åringen sin bursdag som feiers på lørdag, så burde egentlig komme i gang med selve bakingen. Tar nok litt tid med forming og montering av hele kaka
Endelig ferdig, gikk veldig bra!usj. Hører den ikke er noe å trakte etter. Håper det går fint![]()
Takk, ha en fin dag du ogsåHa en fin dag på jobb
Håper tiden går fort!
Ha en fin dag på jobb!Da drar jeg på jobbØnsker alle en fin dag!
![]()
Kos deg på jobb!Ha en flott dag jenter
Her er det jobb!