Skravletråd desember

God morgen, damer! Nå sitter jeg på legekontoret og har glukosebelastningstest. Gugga er drukket, nå håper jeg de to timene går fort!
Dere gjør idag?

Urk, den glukosebelastningstesten smaker høgg! o_O
Jeg ble skikkelig dårlig da jeg tok den.
Håper testen er fin da! ;)
Skal bake en 3D Olaf kake til 2åringen sin bursdag som feiers på lørdag, så burde egentlig komme i gang med selve bakingen. Tar nok litt tid med forming og montering av hele kaka

Ingen som har et estimat på ca hvor vi begynte i dag? Så mye lettere å motivere gjengen når jeg og musemor lager statistikk :)
Godt poeng, var det kl 23-23 vi kom frem til.
Kanskje en av oss skal sjekke totalen i kveld ved tanke på en eventuell utfordring i morgen :rolleyes:

Sånn i snitt i november hadde man på denne tiden av døgnet skrevet.... tja, ca 1000? Litt mer liv i desember kan man mildt si, så antakelig kanskje ca 1500? Men greit å ikke ta så mye i at vi risikerer å bomme grovt så vi kan anta kanskje bare litt over 1000, altså knapt 9000 igjen?

Tråder holdt jeg ikke oversikt over da, men her er tilstanden pr np

upload_2015-12-2_10-55-49.png

Urk, den glukosebelastningstesten smaker høgg! o_O
Jeg ble skikkelig dårlig da jeg tok den.
Håper testen er fin da! ;)
Skal bake en 3D Olaf kake til 2åringen sin bursdag som feiers på lørdag, så burde egentlig komme i gang med selve bakingen. Tar nok litt tid med forming og montering av hele kaka
Så utrolig kult.
Viser du oss bilde når den er ferdig?

God morgen alle damer :) I dag tar meg og lillebror helg! Så i dag skal det ryddes litt, vaskes litt og så pyntes til jul mens vi nyter noen rolige dager :D hva er dagens planer hos dere?
deilig med helg da ;) her har vi (eller jeg da) pyntet til jul. Så idag tenkte jeg husvask :)

Godt poeng, var det kl 23-23 vi kom frem til.
Kanskje en av oss skal sjekke totalen i kveld ved tanke på en eventuell utfordring i morgen :rolleyes:

Vi skal definitivt ta totalen i kveld

I november stemte ikke eksakt men gankse greit mine bergninger fra midtnatt. Men om ikke aktiviteten avviker spesielt mye en dag vil evt 23-23 også stemme. Var dog sist gang vi drev med dette før vi snudde til vintertid, kan det ha hatt noe å si?

Har deres bhg julefrokost ??

Nei, vi har... lucia på ettermiddagen. kan ikke huske julefrokost. til påske hadde vi "lunsj", men den var klokken 15 eller noe sånn.

God morgen, damer! Nå sitter jeg på legekontoret og har glukosebelastningstest. Gugga er drukket, nå håper jeg de to timene går fort!
Dere gjør idag?
usj. Hører den ikke er noe å trakte etter. Håper det går fint :)

Sånn i snitt i november hadde man på denne tiden av døgnet skrevet.... tja, ca 1000? Litt mer liv i desember kan man mildt si, så antakelig kanskje ca 1500? Men greit å ikke ta så mye i at vi risikerer å bomme grovt så vi kan anta kanskje bare litt over 1000, altså knapt 9000 igjen?

Tråder holdt jeg ikke oversikt over da, men her er tilstanden pr np

Vis vedlegget 148772
Jeg vil tippe man har rundt 50 tråder.
Kommer alltid flest av dem på ettermiddagen

Back
Topp