Alle gode ting er tre?

Så fælt å være så dårlig for en liten kropp :( Håper virkelig han snart føler seg bedre. Får helt vondt av han ♥

Heldigvis ikke mer oppkast i natt, så nå satser vi på skole i morgen.

Og mor vasker huset til den store gullmedaljen. Vel. Nei, men jeg prøver litt, mannen må nok stå på mye i kveld og blir trolig ikke med til jordmor på helsestasjonen dersom jordmor på hjemmebesøk faktisk kommer i morgen som først avtalt, ikke hørt fra henne om hun ville finne annen tid grunnet omgangssyka vi har hatt i hus, men nå utgår jo karantenen i kveld.

Motivasjonstråden min er det lite futt i, men jeg gjør som best jeg kan.

Jeg er spent på hjemmejordmorbesøket jeg!

Ja, jeg også, men først på SF målet hos jm på helsestasjonen, jeg fikk jo time i morgen i stedet for om en uke pga lavere enn forventet SF mål

Ja, jeg også, men først på SF målet hos jm på helsestasjonen, jeg fikk jo time i morgen i stedet for om en uke pga lavere enn forventet SF mål
Oi, det har jeg ikke fått med meg... Lykke til da! Du oppdaterer vel om begge deler?

Nå jo det, men kan bli knapt med tid mellom, så muligens begge i ett.

Jm fornøyd med SF, som var midt på rød strek, alt normalt med meg og baby, og hjemmebesøk endte med avtale om hjemmefødsel, badekaret tror hun skal gå fint.

Nå må jeg bare da holde lille inne en måned til :-)

Jm fornøyd med SF, som var midt på rød strek, alt normalt med meg og baby, og hjemmebesøk endte med avtale om hjemmefødsel, badekaret tror hun skal gå fint.

Så bra med alt dette da! Nå er det bare ruge litt til, feire jul og så føde :D

Så positive nyheter :) Nå kan du endelig slappa litt av! Du har vært kjempeflink me både rydding og syktbarn-passar i over ei uka nå, i kveld må du hiva beinå på bordet og bare nyta livet litt :)

Så flott at alt ser ut til å gå etter planen. Spennende med hjemmefødsel :D Og veldig godt å høre at du og baby har det bra ♥

Gleder meg til ny hjemmefødsel.

Og jeg og baby har det helt fint, heldigvis.

Så gøy at det blir ny hjemmefødsel!!! Og at alt var bra på kontrollen. :)

Så gøy at det blir ny hjemmefødsel!!! Og at alt var bra på kontrollen. :)

Ja, jeg er glad for at dette falt på plass, det hadde nok gått greit på sykehuset også, men dette er det jeg helst vil. At jeg og riene mine kan holde oss i ro hjemme, om det er senga med varmeflaska, dusjen med strplen der det trengs eller vaggende lent mot en vegg eller bord, jeg og riene er her og gjør det jeg kan, jeg slipper sette meg i bilen og spennes fast.

Men hvem av dere hadde trodd at jeg skulle komme til å bestille vogn som er grå? Ikke bestilt den enda, måtte til fysio. Men vi drar antakelig tilbake i morgen og bestiller, får den da trolig rett før eller rett etter jul... Jada,litt vel laidback når det er nummer tre, til første hadde vi vogna i hus i mai, han er født i august... (Mwn da fikk vi med oss når vi var der. Nå må det bestilles, de har ingen på lager)

0f692f01575896a84209505155f4d639

Den fargen, faktisk... Den røde er ganske intens, og passer dårlig med regnbueteppet, posen er svart med rødt for. Men det et mer en dyp julerød, den har litt mer blå pigmentet, mens denne heller vagt mot oransje... Så bare fargeprøve, de har selvsagt ikke utstilt en så sær farge, bare ulike grå og svarte ;-)

Men den grå som sto der var behagelig. Ikke så mørk og dyster som mange av de andre fargene, men nøytral

Back
Topp