Digg detVi hadde wok med svinekjøtt, grønnsaker, nudler og kokosmelk![]()
mannen liker ikke kokosmelk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Digg detVi hadde wok med svinekjøtt, grønnsaker, nudler og kokosmelk![]()
HvaHe he dårlig med det :
Ikke annet å gjøre. Håper jeg får komme på torsdagMerkelige folkja ja du får vente på tlf i morgen da
Det gjør ikke jegFer deg jajeg syns det er lett å klippe hår jeg.
Ikke annet å gjøre. Håper jeg får komme på torsdagMerkelige folkja ja du får vente på tlf i morgen da
Får få de pakket inn i nettbutikken du handler iJo, men de må jo hentes og pakkes inn også... de som er igjen skal jeg igrunn handle på jobb, og der har jeg ikke vært på 1,5 uke..
Det har jeg da gjort for flere timer siden
Går bra her, og med deg?
Supert her Tamara! Bra med deg? Har du fått kalender i dag?Har dere det bra i dag damer? Husket å svare på julekalenderen vår??
Ikke jeg heller. Den stellevesken på 2424 passet megJeg er bare ikke så veldig interessert i 3.000 premiene![]()
Tror jeg tar pause snart jeg og. Sliten i henda jo!Skjønner den
Skal se sesongavslutning på broen, så da må jeg ta en liten pause nå.
Orker ikke kjenner jeg
Nei, har kjøpt tre stk. Men vet hva jeg skal kjøpe til resten daEr alle ferdig med julegaver da ?
Ja, har svartHar dere det bra i dag damer? Husket å svare på julekalenderen vår??
Jeg er detEr alle ferdig med julegaver da ?
Det skjønner jeg godt at han ikke gjørDigg det![]()
mannen liker ikke kokosmelk![]()
Overtidskontroll eller?Ikke annet å gjøre. Håper jeg får komme på torsdag![]()
Hehe. Vi har hatt noen mens du har vært borte, men nå har det vært stille noen dager. Kanskje til helgenOrker ikke kjenner jeg![]()
Haha, ja de gjorde visst like greit det! Ja, skjønte ikke helt vitsen jeg da men..Da ringer de begge dagene datåpelig av henne å ikke sette opp en time med engang i grunn.
Bra vi er forskjelligeDet gjør ikke jeg