Neida, helt normal greie for en 10-12åring liksom...men min er 2år..så for han er den litt voldsomhehe. Snowracer.. er det noe skikkelig stort eller?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Neida, helt normal greie for en 10-12åring liksom...men min er 2år..så for han er den litt voldsomhehe. Snowracer.. er det noe skikkelig stort eller?
Krysser fingreneJa veldig.
Skal på kontroll den 8des på kk...så får nå håpe hun er ute før...men 1 uke går fort også![]()
Jm sa at husvask og trappegang var bortkastet, og at man i stedet risikerte å bruke opp energien sin som man trenger til fødsel. Så hun frarådet meg å gjøre det. Og med et bekken som ikke tåler så alt for mye, så tar jeg det med ro med husvask, for å si det sånn. Å hoppe i høyet har vi gjort, men jeg får sånn smerter etterpå så jeg greier ikke gjennomføre det mere nå før fødsel. Ikke har det satt i gang no før heller såNå vet ikke jeg hva du har hørt da, men de sier jo at å gå trapper og ta julevasken og en runde i høyet med mannen og la han komme i deg skal funke. Kanskje alt på samme dag?
hihi. Bare litt voldsom jaNeida, helt normal greie for en 10-12åring liksom...men min er 2år..så for han er den litt voldsom![]()
Helt santgode venner og uvenner i tykt og tynt![]()
Selvfølgelig, blir jo mye bedreSå utrolig deilig. Lager du remulade også?
Det er nok veldig lurt!mange som sikrer seg en god start på mnd![]()
TydeligvisBare på andre tidspunkt enn da du var på?
Må passe på så det ikke tar helt avJa,virkelig![]()
Her kommer mine foreldre til oss, så satser på at vi er hjemme til daJa, tenker det blir braHar dere planlagt å feire med noen, eller satser du på fødestua?
![]()
Det er jo godt daKyllingwraps![]()
Bra bv kan være pause underholdningVaske og koke flasker er så kjeedelig..
Mi er i dusjen. Skal straks legge seg. Tipper 15 åringen ordner seg og legger seg selv.2 av 3 unger er i seng, og jeg kan skravle litt
MultitaskingBra bv kan være pause underholdning![]()
Håper de små håpefulle klarer det selv lenge før de er 15Mi er i dusjen. Skal straks legge seg. Tipper 15 åringen ordner seg og legger seg selv.
er det jg selv prøver påDet er nok veldig lurt!
det er santBra bv kan være pause underholdning![]()
Deilig å være ferdigHurra hurra!![]()