Skravletråd desember

Ja, han syns ikke det var så dumt han heller, bedre at den blir brukt :) han har note selv så han bruker den til det meste :)
note er jo nesten som en pad og :p så han trengte den nok ikke :p

Ingen dårlig plassering det :)
Jeg hadde ikke veldig god plassering i november, ble vel mellom 30 og 40 et sted.
Hadde aldri trodd jeg skille klare så mange. Men et innlegg og du er hekta liksom :p

Har prøvd det ene og det andre, men blir litt tullete av alle triksene jeg.. Man håper jo så veldig at de faktisk skal funke, og så gjør de ikke det!! Eller har du et triks jeg ikke har hørt om? :)
Nå vet ikke jeg hva du har hørt da, men de sier jo at å gå trapper og ta julevasken og en runde i høyet med mannen og la han komme i deg skal funke. Kanskje alt på samme dag?

Da sovnet omsider mini. Pupp funket ikke i kveld (og har ikke gjort det den siste tiden). Nå sovet han godt pakket inn i dyne i armene mine med litt nynning og småvugging :-)

Der var vel min effektive skravletid for i dag over, far og sønn kom hjem, så jeg får ta en prat med guttungen, og så dra og hente søsteren hans og så gjør meg klar for julenbord, jeg skal være på jobb klokken 16, altså ca 20 min å kjøre, så det er ikke verldig hastverk, men jeg skal jo hente henne (og det tar nå minst 20 min det også) og skifte på meg og gjøre meg klar og sånn.
Håper du får en fin kveld:D

Back
Topp