Ja, han syns ikke det var så dumt han heller, bedre at den blir bruktsmart trekk![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, han syns ikke det var så dumt han heller, bedre at den blir bruktsmart trekk![]()
Det var vel litt før halv ti mener jegvar du her tidlig?
Det gjør faktisk min også dahaha. Her spøker pappaen med at han iallefall ikke trenger å sjekke postmannen![]()
note er jo nesten som en pad ogJa, han syns ikke det var så dumt han heller, bedre at den blir brukthan har note selv så han bruker den til det meste
![]()
Hadde aldri trodd jeg skille klare så mange. Men et innlegg og du er hekta liksomIngen dårlig plassering det
Jeg hadde ikke veldig god plassering i november, ble vel mellom 30 og 40 et sted.
hahaha. Da var det vel liten tvilDet gjør faktisk min også damen det er for at hun er laget mens vi bodde i Kina. Haha
![]()
tror ikke jeg var her før nærmere 12. Eller no. Litt før.Det var vel litt før halv ti mener jeg![]()
Jepp så kan bli traveltja.. 1 1/2 mellom. Det er tett det![]()
Nei, den ble fort overflødignote er jo nesten som en pad også han trengte den nok ikke
![]()
Ja, siden både jeg og gubbis er blonde med henholdsvis blå og grønne øyne såhahaha. Da var det vel liten tvil![]()
Ja, det kan fort bli det altsåHadde aldri trodd jeg skille klare så mange. Men et innlegg og du er hekta liksom![]()
Jeg sovnet jo et par timer, så det var ikke mange innlegg på meg heller før kl 12tror ikke jeg var her før nærmere 12. Eller no. Litt før.
Så bra at det blir fulgt oppMagesmerter så skal sjekke det opp![]()
Nå vet ikke jeg hva du har hørt da, men de sier jo at å gå trapper og ta julevasken og en runde i høyet med mannen og la han komme i deg skal funke. Kanskje alt på samme dag?Har prøvd det ene og det andre, men blir litt tullete av alle triksene jeg.. Man håper jo så veldig at de faktisk skal funke, og så gjør de ikke det!! Eller har du et triks jeg ikke har hørt om?![]()
Ja, hun likte det. Hun fikk holde båndet da jeg skulle splitte dem også. Det var veldig gøy.er vel gøy å få hjelpe til![]()
Bare på andre tidspunkt enn da du var på?Ja, det var noen som hadde ganske mange i november også
Så litt liv var det nok![]()
HeheEr det ikke typisk.
Skifter på lille U, og legger han i vognen med noen leker mens jeg er en liten tur på badet før vi skal dra.
Kommer og skal hente han og så ligger han og sover..
Han skulle da ikke gjøre det enda![]()
Håper du får en fin kveldDer var vel min effektive skravletid for i dag over, far og sønn kom hjem, så jeg får ta en prat med guttungen, og så dra og hente søsteren hans og så gjør meg klar for julenbord, jeg skal være på jobb klokken 16, altså ca 20 min å kjøre, så det er ikke verldig hastverk, men jeg skal jo hente henne (og det tar nå minst 20 min det også) og skifte på meg og gjøre meg klar og sånn.
Godt å høreGjør det![]()