herlig daJa, hun likte det. Hun fikk holde båndet da jeg skulle splitte dem også. Det var veldig gøy.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
herlig daJa, hun likte det. Hun fikk holde båndet da jeg skulle splitte dem også. Det var veldig gøy.
KyllingwrapsHva ble middagen i dag?
Ok! Er det mye forskjeller i pris, sånn ut fra hvor man bestiller?Jada...er jo i grunn bare å velge design og legge inn bilder...
bruker fotoknutsen
høres ut som en herlig tid uteKost oss enormt her
Vi har vært ute med akebrett...O.J storkoste seg
Dvs. jeg stod i bakken og heia
Så lagde jeg kakao når vi kom inn...alltid så godt med noe varmt da![]()
Ja de blir nok gode lekekameratermen veldig koselig og![]()
Termin i dag og ingen baby endaJa, slettes ikke verstHvordan går det der da?
![]()
det tviler jeg ikke påJa de blir nok gode lekekamerater![]()
Ja, er det! Også med tanke på smittefare. Men nå er han i veldig fin form da, så vet ikke helt hva vi skal finne på i morgenGreit å hente seg inn igjen etter en slik runde ja![]()
Vet ikke skal jeg være ærlig...ikke undersøkt så mange plasser...men alle slår jo til med tilbud innimellom og noen har dyrere fraktOk! Er det mye forskjeller i pris, sånn ut fra hvor man bestiller?
Oi OiTermin i dag og ingen baby enda![]()
Hehe, ja ikke sant! Har skravla veldig lite de siste mnd jeg, så har liksom kommet litt ut av dem men har jo vært så stille her og så. Mye lettere nå som det er så mange her!Må jo bare det med slike premier![]()
Ja, var deilighøres ut som en herlig tid uteog kakao er aldri feil
![]()
Er 21 måneder mellom meg og broren min og har vært gode venner vi i årenes løpdet tviler jeg ikke påer 13 mnd mellom meg og brodern. Vi lekte mye sammen
![]()
hehe. Snowracer.. er det noe skikkelig stort eller?Ja, var deilig
Og tror du lille tassen skulle ha sitt eget akebrett da...neida..skulle ha storebror(bonus) sitt...det er en stor snowracer haha
Ja veldig.Oi OiSå spennende
Håper den lille kommer snart da
![]()
gode venner og uvenner i tykt og tyntEr 21 måneder mellom meg og broren min og har vært gode venner vi i årenes løp![]()
Ja mamman ja. Mannen leverade sönen på 3 år i Bhg og sönen grät så fort han fick så snydde han seg tillbaka å gick till sönnen. Reagerade på varför han tog så Lang tid till han kom tillbaks. Så skulle eg hämta . Stog 2 fröknarna till sönnen å sa ja pappan hade de litt vanskligt å se å gå ifra E när han grät så Mye. Ja pappor kan vara värre än oss mammorHan blir 1år nå 26 Desember
Så bra det gikk fint! Tror nok dette også vil gå fint. Verre for mammaen![]()
Jeg også, vært lite skravling. Merker jeg er litt "ute av øving"Hehe, ja ikke sant! Har skravla veldig lite de siste mnd jeg, så har liksom kommet litt ut av dem men har jo vært så stille her og så. Mye lettere nå som det er så mange her!