Det er faktisk mye bedreKunne godt vært foruten kvalmen men forventet den egentlig når jeg fant ut jeg var gravid.
Kjedelig å vær svimmel:-/. Går det bedre med svimmelheten eller holder den seg på samme nivå?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er faktisk mye bedreKunne godt vært foruten kvalmen men forventet den egentlig når jeg fant ut jeg var gravid.
Kjedelig å vær svimmel:-/. Går det bedre med svimmelheten eller holder den seg på samme nivå?
Veldig gøy, så lenge det varerDet høres gøy uthar aldri lagt på topp 3 jeg heller
![]()
Salt og søtt skal binde magen gjør det ikke?Har faktisk Ritz på bordet rett foran meg nå! :O guttungen som har spist mye av det idag for å prøve å stabilisere magen litt. Hørt at salt kjeks skal være bra så![]()
Gratulerer med innlegg nr 1000hehemi frøken er allerede så pappalik at hadde man ikke bært henne frem selv, ville en nesten tvilt på morskapet
![]()
Takkoj oj. Det har ikke jeg fått med meggratulerer! Langt på vei?
![]()
Nei, det er jammen ikke lett! Ble det dobbeltnavn eller? Vi er veldig usikre på det og. Kommer an på hva vi går for som første navn. Klarte dere å bestemme dere før hun kom da eller?Skjønner den
Måtte ha noen runder her også. Var vanskelig med jentenavn denne gangen. Vi hadde til slutt 4 navn og det var ikke så lett å finne frem til hva man skulle ta.
wohooGratulerer med innlegg nr 1000![]()
så spennendeTakk. Er 7+1 så termin i juli
![]()
Samme her, men tuppa har tatt over ipaden så jeg dro inn samsung tableten til gubbislitt enklerejeg har Samsung s5 og ipad
Hehehehemi frøken er allerede så pappalik at hadde man ikke bært henne frem selv, ville en nesten tvilt på morskapet
![]()
Vi har valgt enkeltnavn. Det har storesøster ogsåNei, det er jammen ikke lett! Ble det dobbeltnavn eller? Vi er veldig usikre på det og. Kommer an på hva vi går for som første navn. Klarte dere å bestemme dere før hun kom da eller?
Magesmerter så skal sjekke det oppHvorfor til gyn?
smart trekkSamme her, men tuppa har tatt over ipaden så jeg dro inn samsung tableten til gubbis![]()
Det blir vel litt mye å holde på plassen med alle de skravle glade damene her inneVeldig gøy, så lenge det varer
Regner med jeg rykker ned til i morgen
Har i alle fall ikke et mål om å holde meg der. Det blir litt for mye.
Ja, det gjorde detwohoogikk fort til 1000 :O
ja.. 1 1/2 mellom. Det er tett detJa blir gøy dette. Så blir 2 tette
![]()
haha. Her spøker pappaen med at han iallefall ikke trenger å sjekke postmannenHehestikk motsatt her. Gubbis lurer noen ganger på om han er pappaen så lik hun er meg
![]()
var du her tidlig?Ja, det gjorde det
Var 150 når jeg logget meg inn i dag.
Ingen dårlig plassering detDet blir vel litt mye å holde på plassen med alle de skravle glade damene her innehavnet på 7 ende i november og 5 i oktober jeg
![]()