Skravletråd desember

Kunne godt vært foruten kvalmen men forventet den egentlig når jeg fant ut jeg var gravid.
Kjedelig å vær svimmel:-/. Går det bedre med svimmelheten eller holder den seg på samme nivå?
Det er faktisk mye bedre :) er ikke tilbake til vanlig enda, men er mye bedre enn for en uke siden :)

Det høres gøy ut :) har aldri lagt på topp 3 jeg heller :p
Veldig gøy, så lenge det varer :p
Regner med jeg rykker ned til i morgen:p
Har i alle fall ikke et mål om å holde meg der. Det blir litt for mye.

Har faktisk Ritz på bordet rett foran meg nå! :O guttungen som har spist mye av det idag for å prøve å stabilisere magen litt. Hørt at salt kjeks skal være bra så :)
Salt og søtt skal binde magen gjør det ikke?:)

Skjønner den :)
Måtte ha noen runder her også. Var vanskelig med jentenavn denne gangen. Vi hadde til slutt 4 navn og det var ikke så lett å finne frem til hva man skulle ta.
Nei, det er jammen ikke lett! Ble det dobbeltnavn eller? Vi er veldig usikre på det og. Kommer an på hva vi går for som første navn. Klarte dere å bestemme dere før hun kom da eller?

Nei, det er jammen ikke lett! Ble det dobbeltnavn eller? Vi er veldig usikre på det og. Kommer an på hva vi går for som første navn. Klarte dere å bestemme dere før hun kom da eller?
Vi har valgt enkeltnavn. Det har storesøster også:)
Ja, vi klarte å bestemme oss til slutt. Det som er litt annerledes denne gangen er at vi aldri har sett ansiktet, så vi aner ikke hvordan hun ser ut. Sist hadde vi veldig gode bilder og det var ingen tvil om at hun passet til navnet:)
Så jeg gleder meg veldig til å se henne altså:)

Veldig gøy, så lenge det varer :p
Regner med jeg rykker ned til i morgen:p
Har i alle fall ikke et mål om å holde meg der. Det blir litt for mye.
Det blir vel litt mye å holde på plassen med alle de skravle glade damene her inne :) havnet på 7 ende i november og 5 i oktober jeg :)

Hehe :p stikk motsatt her. Gubbis lurer noen ganger på om han er pappaen så lik hun er meg :p
haha. Her spøker pappaen med at han iallefall ikke trenger å sjekke postmannen :p

Det blir vel litt mye å holde på plassen med alle de skravle glade damene her inne :) havnet på 7 ende i november og 5 i oktober jeg :)
Ingen dårlig plassering det :)
Jeg hadde ikke veldig god plassering i november, ble vel mellom 30 og 40 et sted.

Back
Topp