Satser på alle jeg!Satser du og på storpremien?![]()
Kanskje den sorte stellevesken og puta et favorittene.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Satser på alle jeg!Satser du og på storpremien?![]()
Leste det!skolegreier. Men skal nok få krangla meg til å få lov å skrive bacheloren min
Så kos! Gleder meg til å gå på barseltreff selv, gjorde det aldri med første.
Kanskje best å holde seg inne jablir nok bare hjemmedag med frøkna. Skulle egentlog ut, men vil ikke dra ut med henne før vannkoppene er helt borte![]()
Så bra, kjente du noen av dem fra før?Gled deg! Jeg ble superglad for de jeg kom sammen med ihvertfall! Var heldig med denne gjengen, det er akkurat sånn jeg håpte det skulle bli
Alle tar initiativ og vi tteffes minst en gang i uka![]()
Det har jeg!Haha! Skulle fått deg en mobilkurv ved inngangsdøra.![]()
ikke mye planer her. Forhåpentligvis se en god film ikveld om frøkna ikke legger seg for sent. Enn du?God ettermiddag jenter! Hva er planene for resten av dagen?
Ja, den sorte stelleveska er knallfin! Kan jo bruke den som vanlig veske også jo!Satser på alle jeg!
Kanskje den sorte stellevesken og puta et favorittene.![]()
det tror ikke jeg hellerTror ikke jeg er langt unna på neste oppdatering![]()
Ligge på sofaen og spise middag etterhvert. Så ligge på sofaenGod ettermiddag jenter! Hva er planene for resten av dagen?
Da er det jo ekstra gøy!Nei, kjente ingen av dem![]()
![]()
God ettermiddag jenter! Hva er planene for resten av dagen?
Hehe, gøy med besøk da..han skravler med gubben på telefonen. Så er her innimellom. Gidder ikke sitte å bare høre på de![]()
Sånn er det her ogsåja. Jeg glemmer å notere meg hva jeg har. Så blir bare tull med tellinga![]()
Da er det jo ekstra gøy!![]()
Det lurer jeg også på..Hvordan funker bv's julekalender forressten?![]()