Så kos! Gleder meg til å gå på barseltreff selv, gjorde det aldri med første.Så bra
Ja, var veldig koselig! Er en super gjeng med skravledamer![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så kos! Gleder meg til å gå på barseltreff selv, gjorde det aldri med første.Så bra
Barseltreff er jo så koseligSå bra
ja. Jeg glemmer å notere meg hva jeg har. Så blir bare tull med tellingaBlir spennende å sekan jo bare telle men det er for mye jobb føler jeg
![]()
han skravler med gubben på telefonen. Så er her innimellom. Gidder ikke sitte å bare høre på deKos deg med besøkvi skravles
)
hehe jaJa, jeg trodde hun skulle komme litt for tidlig en stund der altså. Skremte oss flere ganger der![]()
Ja, det er jo sant da. Hehe, ja merkes at middagene blir mer og mer "skralt" her. Nå har jeg sykt barn hjemme og, så idag har jeg ikke rukket å begynt på middagen engang .hehe ja det kan du si...men jeg prøver..på mange måter syns jeg det er lettere også...slipper jeg ut hver dag på butikken.Men blir enklere middager for hver uke nå da
![]()
Pleier dere å bestille på nett da eller? Sånn med bilde av dere liksom?Vi har hatt jaSkal i år og...men blir vel bare godt nyttår og ikke god jul nå..pga snuppa vil jo ikke ut
![]()
Ja, det er bra. Blir hjemmedag i mårra og daUff...så vondt når de sliter
Bra han er bedre nå!
Jeg begynner å lure.. Men i kveld skal vi sette på "Masjävlar", så da kommer hun sikkertMen det rekker du ikke.
Det starter vel i kveld![]()
Syns det er helt supertJa, har klart mye nå. Går unna så langt i dag![]()
Haha, jaja men å være hissig kan jo komme godt medHoho handle julegaver høygravid virker grusomtser for meg at man føler seg veldig i veien med magen
godt du snart er i mål
![]()
Jeg sprang rundt på oslo city i fjor på lille julaften, var i starten av svangerskapet, hormoner og veldig hissig![]()
Uheldigvis er ikke tuppa så glad I det heller... men 15 åringen og jeg er det daIngen favorittmiddag hos mannen hellermen O.J. elsker det da så vi har det ofte heldigvis
men ikke denne uken...men da må det bli neste
![]()
Takk for detHuff da:/
God bedring til guttungen
Nå er det vel ikke lenge til du settes i gang om det ikke starter selv da![]()
Samme herHaha. Jeg ogmen prøver å rette meg om jeg ser skrivefeilene mine. Men av og til går det litt for fort i svingene
![]()
Syns det høres ut som en fornuftig planSatser på det. Bekkenet trives godt som sykemeldt, så om ungene bare holder seg friske nå, så bør dette gå fint. Uti neste uke skal vi få igjen den andre bilen også, men ettersom mannen ikke har jobb lenger er ikke den bilen vi har her låst av ham på jobb hele dagen, så da har jeg større handlefrihet, og all den tid han faktisk ikke har jobb kan vi også ta en tur sammen og handle effektivt. Det er planen min med en dag eller to av den typen i nær fremtid.
Barseltreff er jo så koselig
Planer for resten av uka da?