Haha. Jeg ogJoda; men jeg ler ofte av egne feilmora mi skriver mye feil! Så mye feil at jeg ofte lurer på hva hun skriver
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha. Jeg ogJoda; men jeg ler ofte av egne feilmora mi skriver mye feil! Så mye feil at jeg ofte lurer på hva hun skriver
![]()
Er det langt fra deg til sykehuset? Du er tøffog håper jo for din del at du får det til hjemme
![]()
Om du går helt dit. Blir du satt i gang den dagen eller?Håper det altsåmen 1 uke går heldigvis fort
![]()
Så utrolig koslig tradisjonJepp.
Før i tiden så samles alle hos mormor og morfar på min morfars bursdag og byttet gaver der, han hadde bursdag rett før jul nemlig. Og de som ikke var i hus da eller var glemt ble byttet julaften for da var jo også alle innom der, så det ble "det står en pose gaver til x i gangen", liksom.
Men mormor og morfar er døde, og man setter ikke igjen posene med gavene på gravstedet og regner med at rett mottaker tar dem med seg...
Så ei av mine tanter ordner til en førjulssamling 20.12, da serverer hun julekaker og sånn, så kommer vi innom for kortere eller lenger tid. Hun har ordnet en plass for hver famiie hvor vi setter gavene, vi deler ut julekort og tar med oss det som står på vår plass når vi drar hjem. Det er nemlig en del gaver litt på kryss og tvers i slekta av folk vi ikke akkurat ser så ofte, type at min kusines datter som er på alder med våre får gave, men vi treffer dem egentlig bare i bursdagsselskap, og jeg gir til noen av mine tante/onkler, så i stedet for at alle skal besøke alle, så har vi den samlingen. Veldig koselig!
Det går nok veldig bra denne gangen ogsåDet er vel 15 minutter, 30 dersom vi treffer rushen
Jeg har født uten problemer to ganger før, og yngste er også født hjemme, så dette føles trygt og godt for meg, det er minst like trygt objektivt sett også siden jeg oppfyller kravene til "grønn gruppe" - lavrisikofødsel
Veldig deiligHar dere det på julaften
?
Åhh kjekt damed jobben
?
Så utrolig koslig tradisjondet gjør jo absolutt noe med hele julestemningen også
er det noen det blir langt å reise for?
Det blir finthåper formen din holder seg utover desember
![]()
Aww ❤han synes vel han trengte detEr det ikke typisk.
Skifter på lille U, og legger han i vognen med noen leker mens jeg er en liten tur på badet før vi skal dra.
Kommer og skal hente han og så ligger han og sover..
Han skulle da ikke gjøre det enda![]()
Det går nok veldig bra denne gangen også![]()
Han er nå søt der han ligger og snorker, men vi burde dra i butikken og så hente eldsten..Aww ❤han synes vel han trengte det![]()
Satser du og på storpremien?Hehegleder meg
)
Kos dere!Da kom broren min på besøk. Så blir en liten pause herfra![]()
Litt for fornøydSelv om ikke du var så fornøyd med kroppen din nå, er det tydeigvis en annen som er veldig fornøyd med den![]()
![]()
Da skjønner jeg det blir en pause på deg. Kos deg på julebordet i kveldDer var vel min effektive skravletid for i dag over, far og sønn kom hjem, så jeg får ta en prat med guttungen, og så dra og hente søsteren hans og så gjør meg klar for julenbord, jeg skal være på jobb klokken 16, altså ca 20 min å kjøre, så det er ikke verldig hastverk, men jeg skal jo hente henne (og det tar nå minst 20 min det også) og skifte på meg og gjøre meg klar og sånn.
Burde jaHan er nå søt der han ligger og snorker, men vi burde dra i butikken og så hente eldsten..
Du må kose deg masse på julebordDer var vel min effektive skravletid for i dag over, far og sønn kom hjem, så jeg får ta en prat med guttungen, og så dra og hente søsteren hans og så gjør meg klar for julenbord, jeg skal være på jobb klokken 16, altså ca 20 min å kjøre, så det er ikke verldig hastverk, men jeg skal jo hente henne (og det tar nå minst 20 min det også) og skifte på meg og gjøre meg klar og sånn.
Jepp, bestilte fra optimal print.KoseligMed bilder
?