Skravletråd desember

God morgen dere :) woop woop desember allerede, tiden går sykt fort :o

Gleder meg til frøkna skal åpne kalenderen i dag :)

God morgen :D trøtt i trynet.no :p

God morgen til deg også:D
Sovet godt?
Frem til 4 tiden ihvertfall:-). Da ble mini litt urolig og ble dårlig søvn på meg frem til 5.30 siden han skulle ligge klistret til meg:-). Men er jo herlig også :-). Kanskje vurdere å få han på eget rom snart

Godmorgen jenter!!!:D
1 des ,hurra. Så koselig:D
Termin i dag, wæwæwæ!!
Så spent på jm.timen senere:)

Oj såpass ja. Undrar på hur længe bv har eksistert :-) vet du det?
Usikker, men jeg var "snikleser" før jeg registrerte meg. Da jeg bare drømte om baby. Vi begynte å prøve i 2005 på eldste.

God desember morgen.

Jeg elsker desember. Men litt stressa foreldre og litt grinete unger er ingen god løsning.

Det kom en pakke i posten i går til ungene. Jeg mistenkte svigerfar, og det stemte
Smartieskalender til ungene, og flakskaledner til oss.

Fint. Bortsett fra at selv om Smarties er uten spor av nøtter, så er ille kalenderen det. Og vår sønn får ikke spise spor av nøtter før vi har vært hos barnelege 17.12.

Og ja, eldste er på skolen i dag. Endelig.

De spratt fort ut av sengene sine og var glade for å få åpne pakker fra kalenderen. God stemning (helt til de altså fant den pakken fra svigerfar)

Jevnt over er desember den enkleste mnd i året å få dem klare på morgenen. På med klær, så går vi og klipper pakker. (i dag klippet vi før de kledde på seg. For jeg visste yngste ville komme til å bytte truse, hun fikk med Elsa og Anna på nemlig.

Tilfeldigvis er desember også, bortsett fra akkurat i dag, den mnd vi har god tid om morgenen og ikke trenger stresse med å bli klar.

Jeg er sykemeldt og min mann er arbeidsledig. Spiser ungene hjemme må han være på plass til undervisning 8.30 og hun innen kjernetid klokken 9. (spiser de ikke hjemme er det hhv 8 og 8.15 som er fristen, det er det som har vært vanlig til nå)

Hei på dere! 41+0 idag og fortsatt ingen baby!! Guttungen har fått omgangssyken så har vært våken i natt og skifta på seng og vaska gulv osv ørten ganger. :( Så det ble en dårlig start på den uka som IKKE skulle være ulykkesuke, som forrige uke ble..

Back
Topp