Black friday

Syn=)

22/10-13<3
Oktobermirakler 2013
VIP
Novemberlykke 2015
Er du på jakt etter noe spesielt på tilbud?:)
Hva håper du å finne?:D

Jeg bruker heller opp pengene på dagen før:p

Men siden vi skal ha ny tv, skulle jeg ønske at den vi ser på hadde kommet på tilbud. Helst 30-40 % :D

Jeg håper på å finne alle julegavene :p

Satser på cdon i år også, håper å finne spillet som samboern ønsker seg og noen filmer og serier :) Og siden jeg er i byen så går jeg nok innom noen butikker og ser med det samme :)

Frøkna trenger alt av klær, så blir nok litt til henne.

Tja sjekker div outlet for julegave til mannen og div vinterklær som vi trenger ;-)
Ifjor var jeg klar på Vestby kl 7 for å kjøpe jakke til en kr så reise og ha eksamen, blir vel lignende dette året for har typisk nok eksamen på Black Friday igjen :-P

Tja sjekker div outlet for julegave til mannen og div vinterklær som vi trenger ;-)
Ifjor var jeg klar på Vestby kl 7 for å kjøpe jakke til en kr så reise og ha eksamen, blir vel lignende dette året for har typisk nok eksamen på Black Friday igjen :p
Jakke til 1kr?:P Ka jakke var det:P?

En som originalt kostet over 1000, svigerbror har den nå så får ikke tatt bilde men den var grei nok med fleece inni man kunne ta vekk osv :)
Oi, så genialt da:D Da kan man ikke klage:P Skal du på Vestby nå også:)?

Hopper glatt over en sånn dag med shopping kaos.. Ikke glad i å shoppe ellers heller :p

Håper på å finne noen julegaver.
Mangler til 4 barn og min bror.

Back
Topp