Black friday

Lurer på om det kommer noe bilsete nr to på tilbud:)

Leker til julegaver. ( markedsbod, lekekjøkken, keyboard med mikrofon og krakk)
Akebrett
Klær til minsten
Og leker til bursdagsgavelageret

Håper å finne noen julelys på tilbud, og julegaver til 2 stk :) Utenom det er det ikke noe vi trenger.

Jeg kunne tenkt meg å få tak i en fin julekjole til lillemor, men jeg har ikke mulighet til å dra ut på shopping på fredag eller en annen dag denne uken. Blir spennende å se om jeg husker å sjekke nettbutikkene på fredag.

Jeg kunne tenkt meg å få tak i en fin julekjole til lillemor, men jeg har ikke mulighet til å dra ut på shopping på fredag eller en annen dag denne uken. Blir spennende å se om jeg husker å sjekke nettbutikkene på fredag.
Det holdt jeg på å glemme! Det må jeg prøve å få tak i!

Skal få tak i litt hvitt ull til jentungen. Vi skal reise bort den dagen og bor i sentrum på landet. Så håper det ikke er sånne ute enda når vi skal ned å se. Hehe.

Må bite i det sure eple, denne dagen og gå og handle. To ting fra nettet og de siste tingene på butikken, men siden det er julehandel så er gubben villig å handle med meg så jeg slipper å drasse med meg shopping`s glade venninner;P

Spill og mobil

Vurderte å dra på Norwegian outlet men etter å ha sett kaoset i fjor så står jeg over

Ser ikke etter noe spesielt :) men åpen for gode tilbud som frister :p

Tror ikke den kommer på tilbud, så må nok heller gå ned en str:p
Du må prute ;) Vi fikk 10000 kr i avslag på en tv i samme prisklasse, bafe ved å si "gi oss din beste deal, så kjøper vi den". De har mye å gå på ;)

Du må prute ;) Vi fikk 10000 kr i avslag på en tv i samme prisklasse, bafe ved å si "gi oss din beste deal, så kjøper vi den". De har mye å gå på ;)
Mannen sitter å sammenligner priser, han er mester i å prute:p
Men kommer vi på 40 000 kr syns jeg fortsatt det er for dyrt. Jeg tenkte rundt 20 000 kr.

Kan hende jeg titter litt på nettet etter jobb, men hadde ikke orket tanken på et kjøpesenter. Hater kø og kaos :-)

Back
Topp