Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jakke til 1kr?Tja sjekker div outlet for julegave til mannen og div vinterklær som vi trenger ;-)
Ifjor var jeg klar på Vestby kl 7 for å kjøpe jakke til en kr så reise og ha eksamen, blir vel lignende dette året for har typisk nok eksamen på Black Friday igjen![]()
Jeg bruker heller opp pengene på dagen før
Men siden vi skal ha ny tv, skulle jeg ønske at den vi ser på hadde kommet på tilbud. Helst 30-40 %![]()
En Samsung, koster ca 50 000 krHvilken tv er det da?
En som originalt kostet over 1000, svigerbror har den nå så får ikke tatt bilde men den var grei nok med fleece inni man kunne ta vekk osvJakke til 1kr?Ka jakke var det
?
Oi, såpass. Greit med litt rabatt da jaEn Samsung, koster ca 50 000 kr![]()
Oi, så genialt daEn som originalt kostet over 1000, svigerbror har den nå så får ikke tatt bilde men den var grei nok med fleece inni man kunne ta vekk osv![]()
Er en dag full med tilbud tror den er tatt fra usaHva i alle dager er Black friday???
Ja satser på det, de må få litt flere lokke tilbud til Kl 6 eller 7 da for må være i et klasserom i ås 8.30 for eksamenOi, så genialt daDa kan man ikke klage
Skal du på Vestby nå også
?
Tror ikke den kommer på tilbud, så må nok heller gå ned en strOi, såpass. Greit med litt rabatt da ja![]()