Innsett i November

Dere som har hatt innsett nå denne uken... kjenner dere noe? eg hadde innsett i går, nå i kveld har eg sånn trykk følelse i nedre del av magen, er ikke bare på en side men midt på om dere skjønner.. over blæra liksom...kan det være noe galt? :/

Menssmerte lignende.. Er det noen grunn til bekymring eller kan det vere festesmerter?hvor tilig kan man føle slikt etter ivf? Ble litt bekymret...

Tror det kan være bivirkninger av Lutinus. Var det ikke underlivssmerter blant de? Jeg kjenner meg støl og kjenner stikking her og der

3dp2dt i dag, og 7 dager siden Ovitrelle. Tiden går altfor sakte :p

Prøver86: De vanligste bivirkningene er hodepine, vaginale lidelser og kramper i livmor.

Følgende vanlige bivirkninger forekommer hos mellom 1 og 10 av hver 100 behandlede pasienter:

Hodepine

Forstørret/oppblåst buk

Magesmerter

Kvalme

Kramper i livmor

Prøver86: De vanligste bivirkningene er hodepine, vaginale lidelser og kramper i livmor.

Følgende vanlige bivirkninger forekommer hos mellom 1 og 10 av hver 100 behandlede pasienter:

Hodepine

Forstørret/oppblåst buk

Magesmerter

Kvalme

Kramper i livmor

Ok :) da er det nok lutinusen som er grunnen:) huff..er lei den allerede.. Springer på toalettet med panikk hver gang den lekker ut:p tror eg har begynt og blø....:p

Ja veldig plagsomt. Truseinnlegg er fast inventar nå :p

Da testet jeg i dag, og blendahvit var den. Så tror nok ikke det var gullegget denne gangen :-/ Har blodprøve på onsdag, så da får vi det endelige svaret :-)

Så ska jeg nyte julen og er klar for januar :-)

Gratulerer til alle som er gravid, og masse lykke til dere som venter i spenning!!! <3
Det var trist å høre. Bra at dere har en plan videre, det er det viktigste når man ikke får det slik man hadde håpet. Nå kan du nyte julen skikkelig da, og forhåpentligvis går det din vei i januar :) lykke til videre!

Ja! det er det virkelig! hehe...eg viste ikkje at eg kom til og trenge så mange når eg var i tr.heim...så måtte ut på kvelden og rekke butikken og få kjøpt mere! :p
Har noen funnet truseinnlegg som ikke har en sånn lukt på dem? Alle virker ut til å ha parfyme og jeg synes det blir så ekkelt! Har kjøpt First Price nå, de er ikke like bra men hvertfall slipper den fæle parfymen... :-P

Jeg nevnte det til ei av mine veninner, men det er hun som spør meg mest om dette med barn og hinter i tide og utide! jeg angrer litt da første eller andre forsøk ikke gikk. Og jeg synes det nesten er verre og få påpekt av henne hver gang jeg er med et barn hvor flink Mor jeg kommer til og bli osv.. For ikke og snakke om alle sympatiblikkene. Hadde jeg kunnet omgjort det hadde jeg ikke fortalt noe... Føler det blir litt inngripen i privatlivet selv om jeg oppfordret på en måte til dette selv. Men det er selvfølgelig forskjell fra person til person.

Har noen funnet truseinnlegg som ikke har en sånn lukt på dem? Alle virker ut til å ha parfyme og jeg synes det blir så ekkelt! Har kjøpt First Price nå, de er ikke like bra men hvertfall slipper den fæle parfymen... :-P
Pass på å ikke bruk truseinnlegg for lenge da. Fort gjort å få sopp med sånne butikk kjøpte innlegg... Bare til informasjon;)

Bruker libresse og lufter om natten :p fortalt til nærmeste familie. Dette for at de skal forstå turene til Trondheim, bivirkninger, nedturer osv.

de første gangene har jeg fortalt det til nærmeste familie..
denne gangen vet kun min søster det og noen få på jobben.. de som jeg jobber tett med hverdag!
det er litt for jeg blir veldig uggen av progynovaen og at det blir kommentert at jeg må på legen midt i arbeidstiden og slikt..
syntes det var urettferig å få de bemerkningene hele tiden, så var greit å fortelle hvorfor :)

de venninnene mine som jeg har fortalt det til tidligere, forventer at jeg forteller det denne gangen også.. men jeg lyver de rett i ansiktet :/ får dårlig samvittighet, men føler ikke for å fortelle det til de denne gangen :)

Vi har fortalt det til mamma,svigermor og min storesøster :) storesøster har selv en ICSI gutt på fem år så det falt meg naturlig. Mamma og svigermor fordi de er så forståelsesfulle og gode å snakke med :)

Jeg angrer ikke på at vi fortalte det til dem :)

eneste grunnen til vi ikke har fortalt det til f.eks mamma, pappa, svigermor og svigerfar er at vi vil overraske dem til jul dersom det skulle gå bra :) så håper å kunne gi de tidenes beste julegave ;)

men jeg får testdato 8.desember, og skal da ha ul 3 uker etterpå om det skulle gå bra..
da blir jo det i romjulen, noen som vet om man får ta ul tidligere da? :)

Vi har fortalt det til nærmeste familie, og til hun jeg deler kontor med. Syns det er greit at de vet hvorfor jeg ikke vil ha vin til maten, og at jeg kan ringe klinikken selv om kollega sitter rett på siden.

De vet at vi nylig hadde første forsøk, men ingen har fått vite at jeg er gravid, og de spør heller ikke. Setter pris på at de ikke maser, for hvis det blir flere forsøk kan det jo bli litt slitsomt å stadig komme med dårlige nyheter.

Vi har fortalt det til både venner, familie og (min) jobb. Ville egentlig ikke det, men har opplevd det bare positivt hittil. Ble helt rørt av all støtte og heiarop :-)

Back
Topp