Jubeltråd!! :D

29+1 idag, glemte å juble i går :p Betyr det at jeg har 79 dager igjen til termin? Sweet :)
 
Jubler for at noen har begynt å flytte inn i august-forumet! Hvor blir det av tiden?
 
Uke 31 allerede :)
 
Ligger på sofaen etter å ha hatt en skikkelig koselig dag syns jeg:) hadde jentungen hjemme fra Bhg, vi koste oss med frokost forran Barnetv og hadde en roooolig morgen før hun ble med meg til legen og så på butikken hvor vi fikk handlet inn en del, så inviterte jeg over noen venninner og hadde en lang og god jule lunsj hos meg, jenta mi storkoste seg med oss og var lykkelig med sine pepperkaker til dessert:) så kom sambo hjemom og rakk å bli med i Bhg for å se på luciafeiringen de hadde der (fikk lov å komme på kosen selv om hun hadde en fridag:p) deretter dro sambo på julebord, mens jeg og datteren min tok oss en lang dusj sammen, lekte litt, sang og spiste kveldsmat før hun la seg. Nå er onepiecen på og jeg nyter roen, bekkenet krangler, men det er helt i orden etter en sånn dag:) kjenner jeg meg selv rett så henter jeg nok frøkna mi fra sengen sin etterpå og legger hun med meg i min seng<3 Gud som jeg elsker den jenta, og det er så uvirkelig at jeg snart har to små å dele sånne dager med!:)
 
32+1 i dag, og 10 år sammen med mannen!!! :)
(selvfølgelig er han fortsatt syk, så får bli feiring en annen dag :/ )
 
Back
Topp