Jubeltråd!! :D

Jubler over at jeg endelig kommer inn på forumet igjen!! :D har vært litt tull, men nå er alt i skjønneste orden! Har jo gått glipp av tusen ting tenker jeg, men håper alt er bra med dere alle sammen! <3
Velkommen tilbake! :D
 
Ååå, for en start på dagen!:) våknet etter den flotte drømmen om en fin og lett fødsel (måtte reise hjem for jeg var frisk og så hente baby dagen etterpå, det var litt rart da:p) men for en nydelig baby:) <3 og vi koste så godt med han :) når jeg våknet så smilte jeg, våknet rett og slett med et smil:) kneket meg inntil mannen, og fortalte om drømmen
:)
Jeg er også 20 uker i dag! :D
Og så har jeg ikke kunnet drikke kaffi hittil. Blitt dårlig i kroppen rett og slett. Slapp og kvalm. Men prøvde meg på en iskaffi nå. Og det smaker himmelsk :D og ikke blitt dårlig enda :)
Og så er det full liv i magen! Så herlig å kjenne siden morkaken ligger forran. Han spreller rundt inni der, sparker og sparker, snur seg og romsterer! :D kjempe gøy!:) tror han reagerer på koffein :p får holde med en kopp om dagen så ikke han blir helt hyper :p
 
ENDELIIIIG kjenner jeg og ser spark utenpå. Plutselig i sta når jeg lå på soffan sparket han for fullt og jeg kunne til og med se at magen beveget seg. Smelter heeeeelt, har gledet meg såååå lenge til dette :D
Har også både kjent og sett spark på utsiden :D Pappan fikk også kjent for første gang i mårest ;) Deilig tid vi er inn i :)
 
Ferdig med 23 uker m! Endelig er tvillingene store nok til å ha en sjans hvis de skulle bli født nå! :) foreløpig koser de seg masse med doble spark og slag som både kjennes og vises godt! ;) kjennes ut som om hele magen vrenger seg til tider...
 
Mamma lager frokost til meg ♡
 
Helg, finvær og tacofredag med en venninne og kjæresten min :D
 
Back
Topp