Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
JEG OG=
kjenner jeg får vann i munn bare ved gleden over smaken ...![]()
Ting som er salt og surt! Salt lakris slikkepinne fra søstrene grene og grønt surt eple, skrelt og delt opp i tynne skriver *sikle*
Spiste sikkert 50kg grønne epler med første ogsåMed andre var det isbiter, helst tygge dem!
Det er så snadder <3![]()
Sjæl ass! Stikker på lunsjrommet nuh!seriøst, jeg må kjøpe meg en liten boks og mævleHAHA VANN I MUNN og 3 timer til lunsj .... DET er lenge det
![]()
Sjæl ass! Stikker på lunsjrommet nuh!![]()
Mmmmmmmmmmh! Det smakte! Ser ikke veldig pent ut for andre kanskje, men det smaker jo delicioushaha løkki juuuu <3

Mmmmmmmmmmh! Det smakte! Ser ikke veldig pent ut for andre kanskje, men det smaker jo delicious![]()
Jeg stapper i hodet hele tiden selv. Hvis ikke blir jeg dårligJeg Må ha MAT generelt.. Sulten hele tiden![]()
Jeg stapper i hodet hele tiden selv. Hvis ikke blir jeg dårlighar gått opp snart 2 kg på 2 uker som gravid dette blir bra! Men har slutta å snuse da, så snusen blir jo erstatta med noe :/
Takk!Så utrolig flink du har vært som har sluttet å snuse da!Jeg blir også veldig uvel og kvalm om jeg ikke spiser. Og så har jeg en sånn rar smak i munnen som er veldig kvalmende, og maten demper den :/ Jeg har foreløpig ikke lagt på meg, men regner med den trenden snart snur...
jaaaaa, elsker det salte fra søstrene grene!!!!! kun den lakrisen jeg har dilla på hehe