Jubeltråd :)

b461b4463fa0f204ed0acf9e6a5bdaa6
jubler for denne i dag, 4+6 :) da stiger hcg'en normalt, å jeg senker skuldrene frem til tidlig ul :)


hmm hcg stiger vel litt fortere hos deg ;) kanskje det er 2 der ;) ? nydelig test iallefall ;)
 
hmm hcg stiger vel litt fortere hos deg ;) kanskje det er 2 der ;) ? nydelig test iallefall ;)
Hehe :p kanskje det? Er ikke overflod av tvillinger i slekta, men det kan jo skje:p sist hadde jeg sen hcg stigning så gla den stiger raskere nå :) veldig overrasket over 3+ :) tok den bare fordi jeg hadde 2 igjen :p men da blir den siste litt bortkasta :p
 
Hehe :p kanskje det? Er ikke overflod av tvillinger i slekta, men det kan jo skje:p sist hadde jeg sen hcg stigning så gla den stiger raskere nå :) veldig overrasket over 3+ :) tok den bare fordi jeg hadde 2 igjen :p men da blir den siste litt bortkasta :p

hehe, spennende :) <3
 
Jubler for at jeg fikk positiv test på lørdag og venter nr 4 <3 Er 4+2 uker på vei og terminen blir ca 27.juli <3
 
Jubler for HCG på 3300 på rugedag 17 mot 341 på rugedag 12! Det er en stigning som gjør at jeg snart begynner å tro på at dette faktisk skjer! Skal det endelig være vår tur? *rørt*
 
Last edited:
Jubler for HCG på 3300 17dpo mot 341 14dpo! Det er en stigning som gjør at jeg snart begynner å tro på at dette faktisk skjer! Skal det endelig være vår tur? *rørt*

Wow, det var heftig stigning! Skal du på tidlig UL? Kanskje det er to der inne? ;)
 
Jeg bare jubler litt jeg.
Mange diffuse ting å juble for, men ikke noe jeg klarer å få ned på papiret akkurat nå, er så trøtt. Godt jeg har en avtale med massasjestolen på jobb om en halvtime <3

Hipp hurra :)
 
Gratulerer Vesla, det er nesten samme som meg. Kanskje vi blir tvillingmammaer? Hihi

Ja, herregud! Vi har jo begge økt sjans for det så blir veldig spennende! Du får jo vite om en uke alt ;) Jeg skal ta ny HCG i morgen så er veldig spent på den på torsdag. Hahah!
 
Wow, det var heftig stigning! Skal du på tidlig UL? Kanskje det er to der inne? ;)

Jeg skal på tidlig UL da det er IVF. Vårt 3 fersk forsøk så ble satt inn to så mulighetene er jo virkelig der ;) Har ikke fått UL før jeg er 9+1 av Riksen så blir nok en privat i uke 7 før den ;)
 
Jeg skal på tidlig UL da det er IVF. Vårt 3 fersk forsøk så ble satt inn to så mulighetene er jo virkelig der ;) Har ikke fått UL før jeg er 9+1 av Riksen så blir nok en privat i uke 7 før den ;)

Aha, så spennende! Du må holde oss oppdatert! =D
 
Fikk svar på blodprøve nr 2 nå :)
Hcg har økt fra 89 på 14 dpo til 810 på 16 dpo!!! :):):)

Venter på da den siste blodprøven jeg tok 19 dpo for å være sikker på at det ikke er den som kom svar på nå :p
Men syntes da det er syk økning fra 89-810 på 48 timer :):):)
 
Fikk svar på blodprøve nr 2 nå :)
Hcg har økt fra 89 på 14 dpo til 810 på 16 dpo!!! :):):)

Venter på da den siste blodprøven jeg tok 19 dpo for å være sikker på at det ikke er den som kom svar på nå :p
Men syntes da det er syk økning fra 89-810 på 48 timer :):):)
Vet ikke hvem av oss som har raskest stigning på hcg jeg? ;) din skyter jo i været! :)
 
Back
Topp