Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Flytter du meg til ikm den 18 ;-)Listen er oppdatert. Gratulerer til alle gravide.
Flyttet.Flytter du meg til ikm den 18 ;-)
Vanskelig å se. Men kanskje jeg skimter noe....![]()
Jeg tok en digital for to dager siden. Den ble neg. I dag fikk jeg positiv digital.Ja, den digitale sa ikke gravid.. Men så e det jo enda 4 dager til ikmføler meg veldig gravid då..
![]()
Jeg tok en digital for to dager siden. Den ble neg. I dag fikk jeg positiv digital.![]()
De digitale trenger vel høyere hcg for å gi utslag.Ja, den digitale sa ikke gravid.. Men så e det jo enda 4 dager til ikmføler meg veldig gravid då..
![]()
Absolutt! Jeg har trua!Så bra, då e det jo håp då![]()
Listen er oppdatert. Gratulerer til alle gravide.
Du kan flytte meg ifra gravid til TR. I natt startet fossblødningen, tross fin rosa strek på testen i går kveldListe oppdatert.
Gratulerer til alle gravide. Jeg er ikke gravid, fikk mensen i dag. Krysser fingrene for alle det ikke gikk for denne pp at vi blir gravid på neste pp.Listen er oppdatert. Gratulerer til alle gravide.
Jeg ser den!Vis vedlegget 145885
Ser dere streken? Har lest litt rundt og forstått at disse testene ikkje er like sensitive som billige-tester sine, så har bestilt noen flere fra billige-tester no![]()
Æsj da, så kjipt! Hadde trua på at det var din tur, jeg nå.. KlemDu kan flytte meg ifra gravid til TR. I natt startet fossblødningen, tross fin rosa strek på testen i går kveld![]()
Jeg ser den!