~ Vårt største ønske ~

15 uker allerede? Når skjedde det liksom...??
Men åh så stas da! Praktisk at det lar seg skjule enda da, så du får avklart jobb.
 
Åå det blir stas å vise frem magen i fin kjole til jul :D

Ja, det kan være stress å finne bh... jeg er veldig smal rundt og med stor cup og det finnes ikke i vanlige butikker :p du har helt sikkert ikke blitt feit!! Man må vel opp i str rundt når cupen øker sånn. Mine passer ikke rundt heller :p

Det blir kjempestas ❤️

Huff ja, du må ikke snakke.. Tror jeg egentlig burde dra til en undertøysbutikk å ta skikkelige mål, men det blir jo aldri gjort :p Det skal ikke være enkelt altså ;) Mannen er iallefall strålende fornøyd nå som de vokser :p
 
15 uker allerede? Når skjedde det liksom...??
Men åh så stas da! Praktisk at det lar seg skjule enda da, så du får avklart jobb.

Ja når skjedde det ? Tiden flyr virkelig avgårde ! Ja det er veldig praktisk, håper bare så inderlig nå at jobben går i boks :)
 
Ja når skjedde det ? Tiden flyr virkelig avgårde ! Ja det er veldig praktisk, håper bare så inderlig nå at jobben går i boks :)
Når får du avklaring på jobben da?
 
Når får du avklaring på jobben da?

Idag, og det gikk rett til h.. Så har meg en runde i kjelleren nå og aner virkelig ikke hva jeg skal gjøre med livet mitt.. Så inderlig skuffa at det å gå på jobb idag var en kamp, så i morgen blir dagen tilbrakt hjemme..
 
Idag, og det gikk rett til h.. Så har meg en runde i kjelleren nå og aner virkelig ikke hva jeg skal gjøre med livet mitt.. Så inderlig skuffa at det å gå på jobb idag var en kamp, så i morgen blir dagen tilbrakt hjemme..
Huffda! Utrolig kjipt:( Sender deg en god klem!
 
15 + 5
Idag hadde jeg første timen hos jordmor, en kjempehyggelig dame så dette blir bra :) Prata mye om det ene og det andre, og målte symfyse og hørte hjertelyd, alt er helt perfekt så nå gleder vi oss bare til oul :)

Ellers er jeg litt i kjelleren for tiden, da jeg desverre ikke fikk jobben, og jeg vet rett og slett ikke hva jeg skal gjøre med livet mitt.. Må bare finne noe å gjøre i jan, feb og mars nå, så blir det nok å permisjonen med 80% utbetaling, da går jeg jo hjemme i 59 uker, og om det lar seg gjøre, ta ulønnet permisjon frem til barnehagestart.. Heldigvis har vi god tid :) Fortalte det også på jobb idag, men "problemet" er at jeg har to sjefer til, og vet ikke hvordan jeg skal få sagt det til de.. Vil helst bare la jungeltelegrafen gå, nå som ene sjefen vet det :p Vi får se :)
 
Uff, så utrolig leit at det ikke ordnet seg med jobb :( Håper det løser seg! Skjønner godt at det er ubehagelig å ha sånne ting usikkert. Godt du i alle fall fikk en god opplevelse hos jordmor ♡ Baby blir det, jobb eller ikke :D
 
Åh nei, så kjedelig det ikke ordna seg med jobb. Da har du ingenting i det hele tatt etter....? :(
 
Uff, så utrolig leit at det ikke ordnet seg med jobb :( Håper det løser seg! Skjønner godt at det er ubehagelig å ha sånne ting usikkert. Godt du i alle fall fikk en god opplevelse hos jordmor ♡ Baby blir det, jobb eller ikke :D

Ja veldig leit :( Jordmor var en hærlig dame, så det skal bli fint å gå hos henne fremover :) Hihi ja, baby blir det ❤️
 
Åh nei, så kjedelig det ikke ordna seg med jobb. Da har du ingenting i det hele tatt etter....? :(

Veldig :( Har ut året, så vet ikke helt hva jeg skal gjøre de tre mnd jeg må jobbe før permisjon.. Har jo heldigvis mange muligheter, så håper det ordner seg på et vis :)
 
Uff så kjipt at det ikke ordnet seg med jobb. Håper det dukker opp noe snart ♡
 
Uff så kjipt at det ikke ordnet seg med jobb. Håper det dukker opp noe snart ♡

Veldig kjipt, men sånn er det desverre.. Det ordner seg vel etter hvert på det ene eller andre viset :)
 
Ordner seg gjør det heldigvis alltid :) hvordan går det med deg ellers? :)

Joda, det går veldig bra ! Ser det er altfor sjelden jeg oppdaterer for tiden.. Dagene flyr og i morgen, eller nå etter midnatt, har jeg bikka 18 uker :) Fortsatt i god form, bortsett fra at jeg er stuptrøtt (nettopp våknet fra sofaen og lagt meg i senga) :p Går rundt og tripper og venter på magen da, for nå ser jeg bare feit ut ! Har lagt på meg en del, men ser fortsatt ikke gravid ut til min store fortvilelse ! Haha, men den kommer nok ;) Hvordan går det der da ? :D Tiden går jo så vanvittig fort !
 
Joda, det går veldig bra ! Ser det er altfor sjelden jeg oppdaterer for tiden.. Dagene flyr og i morgen, eller nå etter midnatt, har jeg bikka 18 uker :) Fortsatt i god form, bortsett fra at jeg er stuptrøtt (nettopp våknet fra sofaen og lagt meg i senga) :p Går rundt og tripper og venter på magen da, for nå ser jeg bare feit ut ! Har lagt på meg en del, men ser fortsatt ikke gravid ut til min store fortvilelse ! Haha, men den kommer nok ;) Hvordan går det der da ? :D Tiden går jo så vanvittig fort !
Weee gratulerer med 18 uker!! Tid for OUL snart da? :D
Jeg følte meg også feit rundt den tiden :p så plutselig poppet magen ut :p

Det går veldig fint her :) sliter litt med bekkenet, men det går fint an å leve med det foreløpig :) gleder meg veldig til jul av en eller annen grunn :p
 
Weee gratulerer med 18 uker!! Tid for OUL snart da? :D
Jeg følte meg også feit rundt den tiden :p så plutselig poppet magen ut :p

Det går veldig fint her :) sliter litt med bekkenet, men det går fint an å leve med det foreløpig :) gleder meg veldig til jul av en eller annen grunn :p

Taakk :D Ja vi skulle egentlig idag, men pga begravelse måtte vi utsette til neste uke, så nå er vi såå spente :) Hihi ja nå kjenner jeg jeg begynner å bli klar for babymage ! Iallefall nå som alle ser og vil kjenne etter magen, jeg blir jo helt satt ut ! Hvorfor skal alle drive å være så ubehagelig interesserte i magen min ? :p

Så bra :) Håper du slipper noen flere plager ! :) Ja juuul, det skal bli en helt fantastisk jul i år ! Jrg er så klar ❤️❤️
 
Her går det unna :D Håper mage-magen dukker opp snart. Det må være ekstra virkelig når det begynner å synes ♡
 
Her går det unna :D Håper mage-magen dukker opp snart. Det må være ekstra virkelig når det begynner å synes ♡

Ja vet du, tiden flyr ! Forstår virkelig ikke hvor de siste 18 ukene har blitt av :p Får litt småpanikk innimellom når det slår meg at vi enda ikke har kjøpt noen ting :p Gleder meg veldig til magen kommer ja, så slipper jeg å bare føle meg feit og alle spørsmål :p Få unna oul nå, så tenker jeg det blir litt mer virkelig ❤️
 
Back
Topp