Hva skal din baby hete? <3

https://lovdata.no/dokument/NL/lov/2002-06-07-19
Etter litt kjapp googling, ser det ut som at barnet bare får tildelt mors etternavn (med unntak). Og bare blir hetende navnløs? Merkelig. Kan visst få bot da.
Tar heller en bot, enn ett navn som er på topp listen
Det med gutt/jente og mors etternavn er jo det alle babyer heter inntil de har fått ett godkjent navn.
 
Jeg tror det blir Edine :) Bestemoren til samboer har det som mellom navn. Det ble snakket og nevnt, og ikke no mer. Ingen andre navn var aktuelle. Så er enda litt usikker..? Synes det er litt mer vanskelig å bestemme seg helt, enn med forrige. :)
 
Jeg tror det blir Edine :) Bestemoren til samboer har det som mellom navn. Det ble snakket og nevnt, og ikke no mer. Ingen andre navn var aktuelle. Så er enda litt usikker..? Synes det er litt mer vanskelig å bestemme seg helt, enn med forrige. :)
Edine var et veldig fint navn :) ❤️
 
Vi var delvis enige, nå er vi uenige igjen o_O Blir lille alven Navnløs dette her...
 
Fremdeles Navnløs her :p
 
Her tror jeg faktisk etter lange diskusjoner at vi endelig har blitt enige... Var ikke lett det her :p
 
:) Jeg mener at lille Aksel ligger å koser seg i magehuset. Sambo er ikke helt sikker. Godt det ikke er feb. enda!
 
Back
Topp