Skravletråd November

God formiddag:D
Ferdig med tunika? Så gøy:D
Håper du får en fin dag!
Hjemme!

Helg!

Mine nærmeste kolleger på jobb har brukt mye av dagen på å overbevise meg om at de egentlig gjerne vil ha meg der, men synes jeg bør kontakte legen og få full sykemelding... Jeg gjør grimaser når jeg reiser meg og går, la de nemlig merke til...

Hjemme!

Helg!

Mine nærmeste kolleger på jobb har brukt mye av dagen på å overbevise meg om at de egentlig gjerne vil ha meg der, men synes jeg bør kontakte legen og få full sykemelding... Jeg gjør grimaser når jeg reiser meg og går, la de nemlig merke til...

Ja, noen ganger er det de rundt en som kanskje ser ens behov bedre enn en selv. Det kommer en fødsel og en barseltid også, og det er ikke særlig heldig å starte dette med tomme batterier. Ta hensyn til deg selv og den lille :)

God formiddag :) her er det inne dag idag ❤️ sett litt filmer og spist frokost på sengen. Ser små kryp nå så skal vi spise lunsj. Lyst på faris orange og må ha noe mat :p hva skal dere idag? :) masse murring i rygg og mage idag. Fikk legetime på onsdag og ul på torsdag :)

Ja, noen ganger er det de rundt en som kanskje ser ens behov bedre enn en selv. Det kommer en fødsel og en barseltid også, og det er ikke særlig heldig å starte dette med tomme batterier. Ta hensyn til deg selv og den lille :)
Ja.

Tanken på 100% sykemelding både frister og skremmer. Ettersom tiden går frister det litt mer, så det er ikke utenkelig at jeg havner der. Skal prate litt med mannen også.

Back
Topp