Så godt daKveldsmat i går![]()
Sitter og spiser gulrøtter og dipp til lunsj jeg, men har veldig lyst på sjokolade kake nå
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så godt daKveldsmat i går![]()
Det neste er å hente eldste, mannen og frøkna, og så ny bilSå godtdeilig å kunne slappe litt av mellom slagene
![]()
Fikk brått småpanikk bare...og begynte å tenke på hvor mye jeg har kjent snuppa i dag...
Henter du nybilen idag ?Det neste er å hente eldste, mannen og frøkna, og så ny bil![]()
Hørtes ut som en mer fornuftig lunsj daSå godt da
Sitter og spiser gulrøtter og dipp til lunsj jeg, men har veldig lyst på sjokolade kake nå![]()
Hjemme!God formiddag
Ferdig med tunika? Så gøy
Håper du får en fin dag!
Lagde dipp av mager kersam her om dagen for å dippe kyllingvingene vi hadde til middag og hadde litt igjen.Hørtes ut som en mer fornuftig lunsj da
Var godt, men veldig mektig![]()
Stemmer det, gleder megHenter du nybilen idag ?heeerliiig
![]()
Hvilken bil blir det?Stemmer det, gleder meg![]()
Ja, lurt å bruke opp resteneLagde dipp av mager kersam her om dagen for å dippe kyllingvingene vi hadde til middag og hadde litt igjen.
Så hvorfor ikke
En søt liten Suzuki Swift 4*4 2012 modellHvilken bil blir det?
Hjemme!
Helg!
Mine nærmeste kolleger på jobb har brukt mye av dagen på å overbevise meg om at de egentlig gjerne vil ha meg der, men synes jeg bør kontakte legen og få full sykemelding... Jeg gjør grimaser når jeg reiser meg og går, la de nemlig merke til...
De er fine daEn søt liten Suzuki Swift 4*4 2012 modell
Gjør det, bare synd det måtte gå 8 måneder av permisjonen før mannen skjønte det..De er fine dablir vel en litt lettere hverdag for deg nå som du slipper å skysse alle sammen
![]()
Absolutt.. Var han ikke med på bilkjøp før nå?Gjør det, bare synd det måtte gå 8 måneder av permisjonen før mannen skjønte det..
Har sagt ja, funnet bil vi skulle se på, så ombestemte han seg...Absolutt.. Var han ikke med på bilkjøp før nå?
Ja.Ja, noen ganger er det de rundt en som kanskje ser ens behov bedre enn en selv. Det kommer en fødsel og en barseltid også, og det er ikke særlig heldig å starte dette med tomme batterier. Ta hensyn til deg selv og den lille![]()
God dagGod morgenværet er elendig og jeg er trøtt, men nå er det helg for min del
så foreløpig skal jeg ligge på sofaen å sløve litt kjenner jeg Hehe
Hurrahehe ja.![]()
men ja...du slipper bli spådd nå![]()