Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God kveldGod kveld!![]()
Nyeste episodeneÅ hva skjer da ?
For en herlig mann ♡I dag har mannen tappet i badekaret til meg, tent stearinlys, gitt meg massasje, vasket og klippet håret mitt![]()
Jeg smelter![]()
Ja, det vet vi alleredeOmg !! Da må jeg bare se ! Får man vite hvem A er ?
Han glimter til innimellomFor en herlig mann ♡
Man vet hvem det er i den siste sesongen jeg har sett før det kommer igjen i januarOmg !! Da må jeg bare se ! Får man vite hvem A er ?
Nyeste episodene![]()
Ja, det vet vi allerede![]()
Æsj jeg vet ikke detMan vet hvem det er i den siste sesongen jeg har sett før det kommer igjen i januar![]()
Er du ferdig med kjolen?God morgen, det er fredag
Min "ligge våken fra to til fire er forskjøvet, jeg våknet fem.... Har prøvd å få sove, men klarer det ikke. Frustrert.
Men i alle fall fredag. Der gikk alarmen min. Vi pleier ikke akkurat stå opp av den grunn da.
Men kanskje jeg finner tid til å feste de siste fire trådene på kjolen til lillesøster, hun blir nok glad da. Jeg var bare for trøtt til å orke å lete opp fire plasser å feste i mønsterstrikk (synes det er lettere i ensfarget, da slipper jeg være redd den synes på fremsiden)
Ferdig minus de fire trådene som blir senere i dag.Er du ferdig med kjolen?stilig!!
Det burde vi jo klare fintDet passer meg bra
Må klare å holde meg på lista i alle fall![]()
ImponertMå skryte litt av meg selv![]()
Jeg har ikke spist snop siden forrige søndag![]()
Sjokoladekaken er fortsatt urørt![]()
Hvor kommer denne viljestyrken fra??
Mm....nydelighehe har visst det. bare en liten klump med litt blod...herlig![]()
Huff det blir ikke nok søvn nei.God morgen, det er fredag
Min "ligge våken fra to til fire er forskjøvet, jeg våknet fem.... Har prøvd å få sove, men klarer det ikke. Frustrert.
Men i alle fall fredag. Der gikk alarmen min. Vi pleier ikke akkurat stå opp av den grunn da.
Men kanskje jeg finner tid til å feste de siste fire trådene på kjolen til lillesøster, hun blir nok glad da. Jeg var bare for trøtt til å orke å lete opp fire plasser å feste i mønsterstrikk (synes det er lettere i ensfarget, da slipper jeg være redd den synes på fremsiden)
God morgenGod morgen!
Fredag og regnvær. Men hei - det er snart helg![]()
Morn morn!
Helg!
Skulle egentlig hatt tidligvakt, men eldste har fått feber etter vaksine i går, så vi har brått svært god tid.![]()
God morgenværet er elendig og jeg er trøtt, men nå er det helg for min del
så foreløpig skal jeg ligge på sofaen å sløve litt kjenner jeg Hehe