Da går du for rød vestHuff ja
Litt for vant til det desvere
Joda, ser denMen feminin er brA
![]()
OJ blir nok nydelig uansett!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da går du for rød vestHuff ja
Litt for vant til det desvere
Joda, ser denMen feminin er brA
![]()
Jippi, så deilig!!OOOOH Yeaaaahhhh...fått vaskehjelp igjen![]()
Dåne, for en herlig mann du har!I dag har mannen tappet i badekaret til meg, tent stearinlys, gitt meg massasje, vasket og klippet håret mitt![]()
Jeg smelter![]()
Stortsett jaBare fordeler da![]()
Hvordan går det?Har ringt. skulle registrere spark og bevegelse på magen i 1 t.
ÅneiGuri jeg hadde fortrengt kvalmen i svangerskapet:-/.
HeiheiGod morgen jenter.
Nok en dag hvor mye skjer, og så er det helg..
God formiddagGod morgen, det er fredag
Min "ligge våken fra to til fire er forskjøvet, jeg våknet fem.... Har prøvd å få sove, men klarer det ikke. Frustrert.
Men i alle fall fredag. Der gikk alarmen min. Vi pleier ikke akkurat stå opp av den grunn da.
Men kanskje jeg finner tid til å feste de siste fire trådene på kjolen til lillesøster, hun blir nok glad da. Jeg var bare for trøtt til å orke å lete opp fire plasser å feste i mønsterstrikk (synes det er lettere i ensfarget, da slipper jeg være redd den synes på fremsiden)
God formiddagGod morgen!
Fredag og regnvær. Men hei - det er snart helg![]()
God formiddagMorn morn!
Helg!
Skulle egentlig hatt tidligvakt, men eldste har fått feber etter vaksine i går, så vi har brått svært god tid.![]()
Så spennende, hva skjer?Nå har synnøve blitt gal...måtte ringe føden...
Det var det jeg også syntesOi. også 50% da. kjempe bra
zalando er nice![]()
Jepp, men nå er det meste ferdig, og jeg kan slappe av et par timer før det er på'n igjenHeiheihåper du får en flott dag. Mye på planen ?
![]()
Gjør som regel jeg ogsåhehe gjør ofte det...![]()
Blir nok ikke noe problem neiDet burde vi jo klare fint![]()
Hvordan går det med registrering?Har ringt. skulle registrere spark og bevegelse på magen i 1 t.
Sjokoladekake med mye smørkremHehehva slags kake??
Lunsj??Sjokoladekake med mye smørkrem![]()
Kveldsmat i gårLunsj??
Så godtJepp, men nå er det meste ferdig, og jeg kan slappe av et par timer før det er på'n igjen