Skravletråd November

Det her kommet en serie som heter Lego junior som ligger mellom vanlig og Duplo.
Det fins noen passe store pakker i den, så lurer på om det blir det.

Begynner å få kontroll på julegavene jeg også, men det kommer litt an på Black Friday og hva som er på salg da
Høres ikke dumt ut:)

Ja, ikke lenge til det. Husker jeg fikk mye bra i fjor.

hehe neeei. litt spesielt med lego til din far:P

Jeg har heldigvis orden på julegavene nå:)

Ja syntes det :P derimot så liker han å bygge slike modellfly og sånt, så det kunne jeg gitt han :P men igjen de vanskelige der er jo for voksne også da Haha

Jeg har litt orden, bare ikke helt :P henger så veldig etter og det blir vel dårlig med gaveshopping nå før dåpen tenker jeg :P

Høres ikke dumt ut:)

Ja, ikke lenge til det. Husker jeg fikk mye bra i fjor.
Mannen ønsket seg noen trådløse hodetelefoner i fjor.
Viste meg hvem han hadde mest lyst på sa han ønsket deg noen med flest mulig av de funksjonene, men jeg fikk ikke kjøre det parret siden de var for dyre.
Når jeg fant dem til halv pris på black friday så hørte jeg ikke på han, og han fikk dem...

Håper de har en PS4 på BF i år til en ikke alt for gal pris.
Ellers så var zalando med i fjor, og det tenker jeg at jeg skal se etter noen klær til barna

Mannen ønsket seg noen trådløse hodetelefoner i fjor.
Viste meg hvem han hadde mest lyst på sa han ønsket deg noen med flest mulig av de funksjonene, men jeg fikk ikke kjøre det parret siden de var for dyre.
Når jeg fant dem til halv pris på black friday så hørte jeg ikke på han, og han fikk dem...

Håper de har en PS4 på BF i år til en ikke alt for gal pris.
Ellers så var zalando med i fjor, og det tenker jeg at jeg skal se etter noen klær til barna

Oi. også 50% da. kjempe bra:):)

zalando er nice:)

Back
Topp