Skravletråd November

God morgen jenter.
Nok en dag hvor mye skjer, og så er det helg..

Ja, bra du tenker slik. Ville nok ventet noen år ja.

Ja så jeg teller ned,har allerede gjort det noen år så skal vel holde ut noen år til :P

Hmm jeg lurer på om jeg får en skikkelig møkkableie snart jeg.. nå har han trøtt og pressa i godt over en halv time med bare et lite opphold... jaja trur jeg skal vente til han er ferdig jeg Haha :P

Ja så jeg teller ned,har allerede gjort det noen år så skal vel holde ut noen år til :p

Hmm jeg lurer på om jeg får en skikkelig møkkableie snart jeg.. nå har han trøtt og pressa i godt over en halv time med bare et lite opphold... jaja trur jeg skal vente til han er ferdig jeg Haha :p

Høres bra ut;)

hehe, greit å la han gjøre seg ferdig ja...og kjekt om man kan unngå 2 raske bleieskift:P

Huff det blir ikke nok søvn nei.

Deler du bilde av kjolen når den er helt klar:)?
Her har jeg strikket noen bleieshorts/truser...må ha noen småprosjekter innimellom de store. Ellers er jo julekjolen på pinnene.
Merker at det ikke ble helt nok søvn ja

Skal dele bilde av kjolen ja, bare få den ferdig

God morgen:)
Hva som står på planen:)?
Jøss, er du her enda :P

Jeg har kjørt mannen og frøkna på stasjonen, og eldsten på skolen.
Kl 10:30 må jeg være tilbake på skolen siden da har de lunsj pause og matboksene til Linus står fremdeles på bordet her.
Så må jeg dra og handle noen bursdagspresanger.
Hente han rundt kl 15 og så møte mannen og frøkna og hente den nye bilen

Jøss, er du her enda :p

Jeg har kjørt mannen og frøkna på stasjonen, og eldsten på skolen.
Kl 10:30 må jeg være tilbake på skolen siden da har de lunsj pause og matboksene til Linus står fremdeles på bordet her.
Så må jeg dra og handle noen bursdagspresanger.
Hente han rundt kl 15 og så møte mannen og frøkna og hente den nye bilen
Haha, ja!!:( Dårlig med synske evner på denne frøkna;)

Åh, syns det er så gøy å handle gaver jeg:D Vet du hva du skal handle:)?

Ja...og en bursdagsgave...fant noe på jollyroom.

Ja det er jo jaggu bursdagsgaver som må handles nå føre jul.. men trur ikke pappa ville blitt helt fornøyd med lego i bursdagsgave :P så trur jeg skal finne på noe annet til han Hehe broren min derimot hadde blitt fornøyd med lego :P

Ja det er jo jaggu bursdagsgaver som må handles nå føre jul.. men trur ikke pappa ville blitt helt fornøyd med lego i bursdagsgave :p så trur jeg skal finne på noe annet til han Hehe broren min derimot hadde blitt fornøyd med lego :p
hehe neeei. litt spesielt med lego til din far:P

Jeg har heldigvis orden på julegavene nå:)

Okei:)
Ikke alltid lett å finne på gaver:)
Jeg har kontroll på julegavene nå heldigvis:p
Det her kommet en serie som heter Lego junior som ligger mellom vanlig og Duplo.
Det fins noen passe store pakker i den, så lurer på om det blir det.

Begynner å få kontroll på julegavene jeg også, men det kommer litt an på Black Friday og hva som er på salg da

Back
Topp