Ja er igrunn litt merkeligOk.. rart det er så trått her nå da.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja er igrunn litt merkeligOk.. rart det er så trått her nå da.
Ja, bra du tenker slik. Ville nok ventet noen år ja.
God morgen jenter.
Nok en dag hvor mye skjer, og så er det helg..
Ja så jeg teller ned,har allerede gjort det noen år så skal vel holde ut noen år til
Hmm jeg lurer på om jeg får en skikkelig møkkableie snart jeg.. nå har han trøtt og pressa i godt over en halv time med bare et lite opphold... jaja trur jeg skal vente til han er ferdig jeg Haha![]()
God morgenGod morgen jenter.
Nok en dag hvor mye skjer, og så er det helg..
Høres bra ut![]()
hehe, greit å la han gjøre seg ferdig ja...og kjekt om man kan unngå 2 raske bleieskift![]()
hehe ja...greit å unngåJa det er det, har hvert litt for rask noen ganger og slikt blir det gris av haha
Merker at det ikke ble helt nok søvn jaHuff det blir ikke nok søvn nei.
Deler du bilde av kjolen når den er helt klar?
Her har jeg strikket noen bleieshorts/truser...må ha noen småprosjekter innimellom de store. Ellers er jo julekjolen på pinnene.
Jøss, er du her endaGod morgen
Hva som står på planen?
Huff, håpe du har mulighet til noe hvile i løpet av dagen da.Merker at det ikke ble helt nok søvn ja
Skal dele bilde av kjolen ja, bare få den ferdig
Haha, ja!!Jøss, er du her enda
Jeg har kjørt mannen og frøkna på stasjonen, og eldsten på skolen.
Kl 10:30 må jeg være tilbake på skolen siden da har de lunsj pause og matboksene til Linus står fremdeles på bordet her.
Så må jeg dra og handle noen bursdagspresanger.
Hente han rundt kl 15 og så møte mannen og frøkna og hente den nye bilen
hehe ja...greit å unngå![]()
ååh vil ha tilbud på lego...hmm
Ja tilbud på lego hadde ikke hvert dumt.. julegaver du har tenkt på da eller?
Ikke helt enda.Haha, ja!!Dårlig med synske evner på denne frøkna
Åh, syns det er så gøy å handle gaver jegVet du hva du skal handle
?
Ja...og en bursdagsgave...fant noe på jollyroom.
OkeiIkke helt enda.
Skal handle til en gutt og en jente som begge blir 4...
hehe neeei. litt spesielt med lego til din farJa det er jo jaggu bursdagsgaver som må handles nå føre jul.. men trur ikke pappa ville blitt helt fornøyd med lego i bursdagsgaveså trur jeg skal finne på noe annet til han Hehe broren min derimot hadde blitt fornøyd med lego
![]()
Det her kommet en serie som heter Lego junior som ligger mellom vanlig og Duplo.Okei
Ikke alltid lett å finne på gaver
Jeg har kontroll på julegavene nå heldigvis![]()
Ikke langt. Konferanse, så ganske lokalt. Men får sove uforstyrret og spise i fred hele helgaoohh hotell?reise
?