Takk. det håper vi ogsåHåper dere får det og at dere finner et sted hvor dere vil bo![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk. det håper vi ogsåHåper dere får det og at dere finner et sted hvor dere vil bo![]()
Er det mye på markedet hvor dere skal flytte da?Takk. det håper vi ogsåTråler finn hele dagen i håp om at det dukker opp flere boliger
![]()
Jobber fortsatt 40%....
Kilemaske, du strikker bukse nå?
Midt foran, og bak, skal du da somregel øke, ved å strikke to masker i en. Strikk vanlig, men ikke ta masken av venstre pinne og strikk en til i "baksiden" av den.
Gjentas vanligvis deretter på noen pinner på samme sted.
Stemmer dette med oppskriften din?
Hmm, ikke vært borti alle på en gang. Er bena til nå hver for seg, og satt på samme pinne nå? Trolig bare legge opp ni nye masker mellom dem da, også sy igjen hullet midt under tilslutt?Jeg strikker sparkebukse. Skal legge opp 9 kilemasker, foran og bak. Oppskriften lyder som følgende: Strikk rundt over alle m, samtidig som det legges opp 9 kile-m mellom benene (antar at det er foran og bak, 18 tilsammen. Omgangen begynner da etter dette i midterste kilemaske bak).
Spennende :-DOjoj.. Blir visst flytting på oss innen mars :O :O
Ja det håper jeg da at dere er ;-)Hallo snuppa
Kos deg med foreldresamtalene, vi er nok her fortsatt når du kommer tilbake![]()
Hmm, ikke vært borti alle på en gang. Er bena til nå hver for seg, og satt på samme pinne nå? Trolig bare legge opp ni nye masker mellom dem da, også sy igjen hullet midt under tilslutt?
Plutselig dukker det opp noeTakk. det håper vi ogsåTråler finn hele dagen i håp om at det dukker opp flere boliger
![]()
Hei hei :-DHei hå!
Hvordan går det med dere?
Kjenner det er dårlig på skravlefronten her i heimen for tia![]()
Strikk til du er ferdig med en fot, legg opp ni masker, strikk den neste? Vanskelig å se for seg...Ja, for det er sånn jeg ser for meg at det må bli, men oppskriften nevner ikke noe med å sy. Kan ikke skjønne hvordan jeg skal klare å legge opp 9 kilemasker samtidig som jeg strikker rundt. Kan det være at jeg må legge opp som om jeg legger opp for et nytt prosjekt? Bena er hver for seg og sammen på pinne, ja.. Jeg skal allerede på første runde etter dette begynne å felle i kilemaskene. Kanskje den blir satt sammen av det?! Syns oppskriften plutselig ble veldig rar.
Satser på detPlutselig dukker det opp noe![]()
4 timer unna her vi bor. Til begges hjemplassSpennende :-D
Langt?
Nja. En 50 boliger nå. Men flesteparten på feil side av brua.Er det mye på markedet hvor dere skal flytte da?
Okei, skjønner denNja. En 50 boliger nå. Men flesteparten på feil side av brua.vi ønsker å bo på fastlandet
mtp barnehage, hans jobb og mine jobb muligheter.
![]()
Strikk til du er ferdig med en fot, legg opp ni masker, strikk den neste? Vanskelig å se for seg...
Gjør det? Hadde jo passet ypperlig for oss. Vi kan ikke flytte før februar/mars herfra pga oppsigelsestid på leilighetenOkei, skjønner den
Pleier ofte dukke opp mye boliger i slutten av desember/begynnelsen av januar da. Håper det kommer en del på riktig side![]()
Joda, det ogsåIkke santmen viktigst er jo å iallefall komme inn på markedet mens man har mulighet med kausjonisten
![]()
Er det baby boots du strikker? Synes jeg kjente igjen tallaTil alle Strikke Guruer
"Legg opp 34(36) masker og strikk rillestrikk 8 (9) cm"
Altså; hvorfor står det 34 masker og 36 i ()???! og hva betyr da 8 cm 9 i ()???
<---- Nybegynner